Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

niet verhandelbare spelers die je dubbel heb kan je niks mee

Pagina: 1
Acties:
  • 481 views

Vraag

• LayneCobain
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 20-05-2020
Mijn vraag
...
Ik speel Fifa20 en ik veel pakketten die je verdien zijn spelers en items die niet verhandelbaar zijn.
Nu komt t vaak voor dat in een pakket dubbele items zitten en ik kan alleen ruilen met t item die in mn club zit en meestal is die ook niet verhandelbaar.
Ik moet een keuze maken tussen de 2 items die ik wil en de andere in een de snelverkoop slide voor 0 coins .
T irriteerd me mateloos dat ik dubbele spelers moet lozen die ik heb verdient door t spelen.
EA zou hier iets aan moeten doen :( :(
...

Alle reacties

• Partypooper
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 19-06 12:33
Nee, daar kun je niks tegen doen en nee EA gaat er helemaal niks aan doen. Heel vervelend, maar er zijn genoeg spelers hier die tegen hetzelfde issue aan lopen.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• Goelan
  • Registratie: augustus 2018
  • Laatst online: 20-02 20:02
Wat zou EA hier aan moeten doen dan? Je een gratis Cristiano Ronaldo geven? Dit is onderdeel van het spelen van FIFA Ultimate Team.

• Geronimous
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 16:00

Geronimous

Moderator Spielerij
Het plaatsen van rants (klaagtopics) is ongewenst, daarom een slotje. Lees ook dit even door; Het algemeen beleid

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True