Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• EuitVdm
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 24-05-2020
Ik heb voor een tijdje terug de JBL smart linkbar aangeschaft met ingebouwde chromecast en google assistant maar omdat de Nederlandse versie nog niet ondersteund wordt heb ik de google nest mini aangeschaft.
Alles werkt opzich prima echter krijg ik mijn tv geluid niet via de google home nest mini terwijl ik ergens gelezen heb dat je deze ook als "speaker" kunt gebruiken.
Ik heb alles bij elkaar in een speaker groep. Als ik aan de nest vraag of hij muziek af wil spelen, speelt hij keurig alles af via de groep echter als ik de tv geluid via de speaker groep wil spelen speelt deze alleen via de soundbar en subwoofer maar niet via de nest. Iemand enig idee hoe is dit aan de praat krijg? Heb alles al opnieuw geinstalleerd, gekoppeld maar niks helpt.

Om alles heel kort te omschrijven, ik wil graag de nest gebruiken als een surround speaker achter de bank.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True