Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

HERINNERINGEN AAN DE RADIO

Pagina: 1
Acties:
  • 419 views

• roel77
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 07-11 10:03
Het integraal kopiëren van artikelen is niet toegestaan.

[Voor 98% gewijzigd door defiant op 20-05-2020 00:20]

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 01:53

AW_Bos

Waar ga je heen?

Ik heb je bericht al twee keer doorgelezen, maar wat wil je nu eigenlijk zeggen, naast dat je erg aan het schreeuwen bent in je titel..?

Over dat laatste stukje moest ik denken aan deze klassieker:

Edit: Mooie copy/paste van http://www.sijtzereurich.nl/meningen-radio.html trouwens :? :S

[Voor 14% gewijzigd door AW_Bos op 20-05-2020 00:13]

Ga je voor zilver of ga je voor goud
Want dit vuur in mijn hart brandt voor jou
- Emma Heesters

• Bad Brains
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 23:19
Vind je ALL CAPS topic weird, maar ik heb eigenlijk maar een ding te zeggen. (heb 7 zinnen gelezen)
Kijk Danny Boyle's "Yesterday" Topic gesloten wat mij betreft. En ik ben niet eens een "echte beatles" fan.

Muziek is all evolving, maar raakt alle decennia.

p.s. Jimmy Hendrix was een eenzaam ventje die zich op de zolder van zijn vader gitaar speelde en geen vrienden had.
Het was de ultimate gitaar tweaker.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• Jaap-Jan
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 00:00

Jaap-Jan

Geen IPv6- ready check meer :(

Deze onzin hoort niet op Wikipedia, dat is immers een encyclopedie en geen opinie- platform. Ook hoort het hier niet thuis, want de discussiewaarde is nihil. Je wilt een discussie aanslingeren over muziek, wat per definitie een kwestie van smaak is.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • +1Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 01:53

AW_Bos

Waar ga je heen?

Jaap-Jan schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 00:14:
Deze onzin hoort niet op Wikipedia, dat is immers een encyclopedie en geen opinie- platform. Ook hoort het hier niet thuis, want de discussiewaarde is nihil. Je wilt een discussie aanslingeren over muziek, wat per definitie een kwestie van smaak is.
dit..

...plus dat @roel77 nu enkel een hele site staat te copy/pasten op dit forum, zonder een discussie op te werpen.

Ga je voor zilver of ga je voor goud
Want dit vuur in mijn hart brandt voor jou
- Emma Heesters

• Djordjo
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
@roel77 Een Tweakblog lijkt me geschikter hiervoor.

• defiant
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 00:43

defiant

Moderator General Chat
Modbreak:Het is niet de bedoeling om integraal artikelen of blogs te posten, al helemaal niet zonder discussie of stelling. Deze gaat dus op slot.

Climate dashboard

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True