Toon posts:

Voeding kabel voor videokaart

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xanderl2006
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 18-02-2022
Hi!
Ik heb een nieuwe 1070 besteld deze heeft een 8pins kabel nodig en een 6 pins.
Mijn vorige videokaart had enkel een 6 pins nodig.
Zie foto.
Iemand tips over hoe dit netjes te maken is aangezien de kabels wat uit elkaar liggen.
Ik vind online nergens mensen die dit zelfde hebben.

Beste antwoord (via Xanderl2006 op 20-05-2020 08:34)

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Xanderl2006 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 07:30:

Maar ik vroeg om advies voor de voeding kabel thanks :)
Dat antwoord had ik dus al gegeven, de rest is bonus.
Om het aansluiten van de voeding op de videokaart te verduidelijken met een afbeelding:

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Uszka
  • Nu online
Gewoon met een bocht van de ene naar de andere connector op de videokaart.

Welk merk en type voeding is het?

Edit: waarom een nieuwe 1070? Een 1660 Super is net zo snel voor een, waarschijnlijk, lagere prijs.

[Voor 31% gewijzigd door Uszka op 19-05-2020 23:33]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xanderl2006
Corsair VS Series VS550 (2018) - Voeding (intern)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xanderl2006
Ja ik bedoel eigenlijk gewoon een nieuwe videokaart :)
2dehands gigabyte aorus geforce gtx 1070 8G kunnen kopen voor 225.

• Uszka
  • Nu online
Xanderl2006 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 23:31:
Corsair VS Series VS550 (2018) - Voeding (intern)
Slechte keuze geweest. Er zijn tal van betere te koop (met name wat spanningsregeling betreft, het belangrijkste voor recente hardware, eigenlijk al vanaf 2013), ook in 2018, voor een vergelijkbare prijs.
Xanderl2006 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 23:41:
Ja ik bedoel eigenlijk gewoon een nieuwe videokaart :)
2dehands gigabyte aorus geforce gtx 1070 8G kunnen kopen voor 225.
Niet nieuw dus, maar een andere.
Stevige prijs. Zoals gezegd heb je voor een paar tientjes meer een nieuwe 1660 Super, nieuw, moderner en met volledige garantie.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Xanderl2006
Okey
Voeding is al een tijd geleden aangekocht en wat de videokaart betreft ben ik tevreden.

Fijne dag nog.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ak0nnmgn
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23-03 13:11
Dus de kabels zijn goed en liggen er? Foto is onduidelijk. Maar als de kabels goed zijn kan je ze er gewoon inprikken en als het probleem is dat je dat niet mooi vindt een gevouwde kabel, dan kan je eventueel extended kabels kopen. Zoek hiervoor op "psu extension cables".

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Uszka
  • Nu online
Xanderl2006 schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 07:30:

Dat antwoord had ik dus al gegeven, de rest is bonus.
Om het aansluiten van de voeding op de videokaart te verduidelijken met een afbeelding:

• Xanderl2006
Bedankt
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee