Operation Flashpoint FADE is back

Pagina: 1
Acties:

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 23:29
in de nieuwste versie van Operation Flashpoint is het FADE-systeem weer terug gestopt.
Als ik et zo links en rechts hoor is er nog geen crack hiervoor :P

mensen worden gekicked uit MP-games met de message: Original Games dont FADE.

Ben ik blij dat ik als brave borst de Legale versie heb :7

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 21:22 schreef thesith het volgende:
in de nieuwste versie van Operation Flashpoint is het FADE-systeem weer terug gestopt.
Als ik et zo links en rechts hoor is er nog geen crack hiervoor :P

mensen worden gekicked uit MP-games met de message: Original Games dont FADE.

Ben ik blij dat ik als brave borst de Legale versie heb :7
www.operation-flashpoint.dk heeft een screenie d'r van en het is heel leuk om de klagers op gamespy arcade te horen dat hun illegale versie niet werkt door dat fade :)

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Hoe gaat dat FADE in zijn werk dan?

Ik hoor dit nu ineens voor het eerst (naja, ben ook ff een tijdje off geweest).

Dat neemt btw niet weg dat ik blij ben dat ik goeie games altijd koopm dus OFP ook heb gekocht :P

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Ik heb het legaal, dus laat ze er maar een zware FADE in gooien >:)

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 08:57
Fade zorgt ervoor dat het spel na verloop van tijd steeds minder lekker werkt.
(als ik het goed heb begrepen tenminste)

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Wat ik heb gehoord, dat er na een tijdje gedeeltes van het spel worden verwijderd zodat het minder goed gaat werken totdat het spel niks meer doet.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

LOL, ik vind dit echt heel strak!

Kan je eerst lekker spelen maar later ontdek je toch dat het niet werkt! Blij dat ik gewoon betaald hebt. Ik vind het het geld trouwens dubbel en dwars waard!
ik ben nu al een week bezig en ga telkens uit mijn dak! Nou, daar leg ik graag 100 piek voor neer!

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-02 15:11
hehe lolz

kheb ook de legale versie, en ik geniet van dit soort dingen

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
* Mister_X is legalized also.

blij dat ik hem ook gekauft heb! :)

Verwijderd

Vraagje, ik heb hem ook orgineel, maar ik moet hem toch met een crack filetje opstarten want de cd wil gewoon niet. Krijg ik dit probleem nu ook.

• Mister_X
ik gebruik ook liever een no-cd crack, maar als je het origineel heb mag dat toch wel, anders de hele tijd die cd erin eruit.... :r

• Arson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 21:42
Nou, ik heb hem dus niet legaal, maar ik ben maar blij ook. Ik vind het gewoon geen leuk spel. Dus ik heb mijn 100 piek lekker op zak gehouden.
Maar goed, het is dus echt niet zo dat ik nooit games koop hoor. Als ik het spel echt goed vind, zal ik ook het origineel wel kopen.(heeft toch wel iets. Sommige dingen wil je gewoon origineel he)

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik vind het een geweldig spel.. vanmiddag nog bij een maat gespeeld..

via gamespy welteverstaan...

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

Op woensdag 08 augustus 2001 02:30 schreef _.-SuperstaR-._ het volgende:
Maar goed, het is dus echt niet zo dat ik nooit games koop hoor. Als ik het spel echt goed vind, zal ik ook het origineel wel kopen.(heeft toch wel iets. Sommige dingen wil je gewoon origineel he)
ja dat is zo, maar deze beveiliging is daarom zo leuk je bent in feite gedwongen het illegale spel na een bepaalde periode legaal te kopen als je het langer speelt en leuk vind (try b4 you buy) omdat het steeds minder word :)

• Mister_X
alleen, wanneer word er nou eens wat aan die lag gedaan, en ik vind die gare multiplayer interface in het spel zo f***ing slecht, dat kan toch wel net zoals UT? met dat GameSpy :r moet je eerst op 4 servers gaan joinen voordat je echt speelt, en meestal crash de bende ook als ie het spel gaat laden, ook zo irritant, daarom gebruik ik die gayspy niet. en het is handiger om gewoon te joinen wanneer jij wilt, en niet wanneer zo'n hosts mannetje dat bepaalt.

en tja die lag........

nahja

• ChefChocolateball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-01 15:52
Maar is die screenshot wel echt? De crackers zeiden namelijk dat ze niets konden vinden van dat hele FADE gedoe, well I don't gave a shit, Ik heb ook de legal versie.
Pagina: 1