Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Heeft MSI P67A-GD65 (B3) video uitgang?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BramCoding
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 17:09
Hoi,

Ik heb zonet een setje ontvangen van een vriend: I5-2500K CPU op een MSI P67A-GD65 (B3) moederbordje.
Nu, tot mijn verbazing zit op dit moederbord geen video uitgang, en volgens tweakers is dit ook correct.

Is er een andere mogelijkheid om beeld te krijgen uit dit moederbord gezien de i5-2500K wel onboard graphics heeft? Ik kan nu niet testen of alles nog werkt tot ik een videokaart to mijn beschikking heb (wat dus voorlopig niet het geval is).

Alvast bedankt!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• tdn135
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
De P67 heeft geen video support. De generatie daarna kreeg dat pas (vanaf Z68). Je zult niet de onboard videokaart kunnen gebruiken. De enige mogelijkheid is een aparte videokaart.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BramCoding
tdn135 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:06:
De P67 heeft geen video support. De generatie daarna kreeg dat pas (vanaf Z68). Je zult niet de onboard videokaart kunnen gebruiken. De enige mogelijkheid is een aparte videokaart.
Bedankt om te bevestigen. Eender welke werkende GPU is in orde I guess? Mijn ouders hebben thuis wel nog iets maar is echt bagger..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• tdn135
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Ik denk dat bijna elke pci-e videokaart werkt. Je kunt het in iedergeval proberen. Gaat gewoon om beeld weergeven, dat kan bijna iedere kaart. Ik heb zelf een HD5450 in een dergelijk systeem.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BramCoding
tdn135 schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:41:
Ik denk dat bijna elke pci-e videokaart werkt. Je kunt het in iedergeval proberen. Gaat gewoon om beeld weergeven, dat kan bijna iedere kaart. Ik heb zelf een HD5450 in een dergelijk systeem.
Hartelijk dank, ik kan terug verder!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MacPoedel
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 18:22
BramCoding schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 20:30:
[...]

Bedankt om te bevestigen. Eender welke werkende GPU is in orde I guess? Mijn ouders hebben thuis wel nog iets maar is echt bagger..
De iGPU van een 2500K is ook bagger hoor.
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True