Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hulp gezocht voor het kiezen van een 43" TV!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• armin1888
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 24-11 12:30
Hallo iedereen!

Ik ben van plan om binnenkort mijn 32" TV van 8 jaar oud te upgraden naar een mooie 43" TV. Ik heb alleen moeite met het kiezen van de juiste TV binnen mijn budget. Ik ben omdat naar de TV die de beste prijs kwaliteit heeft voor rond de 300 euro.

Ik wil de TV voornamelijk gebruiken om films en series te kijken en heel af en toe te gamen. Input lag is niet heel belangrijk voor mij, zolang ik de beste deal kan vinden voor een mooi plaatje :)

Op dit moment kijk ik vooral naar de TCL 43DP602
Is dit een goeie koop? Kan het beter? Wat zijn de beste opties? Ik hoor het graag en ik hoop dat jullie mij te raad kunnen plegen!

Bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 22:59
Beste deal? Wacht tot Black Friday xD.

Voor rest wat heb je nodig.
Ambilight?
Kijkhoek?
Geluid?
Android?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• armin1888
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 24-11 12:30
Hahahha helaas zal black friday net te lang duren :P

Ambilight is niet nodig. Ik zal voornamelijk direct gericht naar de TV kijken dus ik denk dat de kijk hoek niet al te goed hoeft te zijn. Geluid hoop ik op iets dan gewoon acceptable is. Kwa android mhh geen idee. Daar weet ik weinig over, maar ik wil zeker gebruik maken van Netflix en youtube!

• benbaba
  • Registratie: december 2009
  • Niet online
Met dat budget kan je inderdaad het beste kijken naar TCL of Hisense tv's. Beide komen altijd met een VA-paneel welke relatief contrastrijk zijn en prima recht van voren. Youtube en Netflix hebben ze tegenwoordig allemaal. Voor meer apps zoals Disney+, uitzendinggemist, RTL XL etc. moet je naar een Android-variant kijken of bijv. casten o.i.d.

De DP602 is van 2018 en komt met een basis smartplatform. De goedkoopste en dan betere keuze zou de Thomson 43UD6326 zijn, wat in feite dezelfde TCL tv is met ander logo. Voor AndroidTV en zijn opvolger (2019) kan je naar de EP64 kijken.

Hisense biedt de A(E)7000/A7100F (2020) met AI-upscaler, built in Alexa, bluetooth en zeer smalle bezels. Momenteel de meest complete tv waarschijnlijk in dit segment. Qua app-aanbod vergelijkbaar met de DP602 of UD63, maar wel vloeiender werkend.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True