Contacten tussen wal (iPhone) en schip (Exchange) gevallen ?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesjoggahh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-09-2022
Dag,

Ik heb een probleem met iphone contacts icm Exchange.
Omdat mijn iCloud contacts afweken van mijn Exchange contacts, heb ik een export gemaakt van de iCloud contacts, naar een .vcf bestand.

Nadat ik de Exchange contact leeg had gemaakt, heb ik na wat gefrut de iCloud contacts succesvol geïmporteerd. Beide lijsten zijn nu identiek en ik heb daarna op de iPhone de iCloud contact sync uitgezet.

Jammer genoeg mis ik nu een zooi contactpersonen. Als ik in de export vanuit iCloud kijk, die gemaakt is van voor de wijzigingen, dan staan ze daar niet tussen. Als ik een backup bekijk van Exchange, van voor het leeghalen van de Outlook adreslijst, dan staan ze daar ook niet tussen.
Ik heb die contacten al lang en de SIM kaart is afgelopen jaar gewisseld, dus daar hebben ze ook niet opgestaan.

Heeft iemand van jullie enig idee waar zijn die dingen gebleven kunnen zijn ? En zeker net zo belangrijk: Hoe ik ze terug krijg ?

Alvast bedankt !

[ Voor 3% gewijzigd door Mesjoggahh op 19-05-2020 17:48 . Reden: Zinsbouw en fieptout ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-07 19:17

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Begrijp ik goed dat je die contacten nog zeker had vóór je je SIM gewisseld hebt, en daarna ergens verloren bent? Dan zou je moeten kijken of er nog een Exchange-backup beschikbaar is van die tijd, maar anders wordt het een beste klus om nog te achterhalen (als dat überhaupt lukt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-07 02:06
Terughalen uit je backups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesjoggahh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-09-2022
Beetje trage reactie, mijn excuses.
De contacten waren al lang aanwezig en hebben verschillende SIM wissels doorstaan. Mijn conclusie is dat de contacten daarom niet op de SIM hebben gestaan.
Ik heb de Exchange backups bekeken, daar staan ze niet in.
Als ik de iCloud contacts bekijk, daar staan ze ook niet tussen.

Het lijkt er dus op dat die contacts op de iPhone zelf opgeslagen hebben gestaan en nooit naar iCloud gesynced zijn. (?) Vage shit. Je zou er vanuit (mogen) gaan dat, als je hebt ingesteld dat je contacts gesynced mogen worden naar iCloud, ze daar dan ook allemaal staan.