Geïnspireerd door de [BBG] van mei
Mijn build zal vooral worden gebruikt voor reguliere zaken als browsen, tekstverwerking, presentaties maken en wat programmeren. Ook het uitvoeren van eenvoudige foto- en videobewerkingen moet mogelijk zijn.
Budget zo rond de 350 euro.
Ik heb de nodige research gedaan en ben tot de volgende samenstelling gekomen.
Ondanks het doorspitten van allerlei online info, reviews en QVL' s heb ik nog wel twijfels over mobo en RAM. Is dit wel een geschikte combi of zijn er zaken die ik over het hoofd heb gezien.
Daarom graag jullie tips en adviezen in deze.
Verder is dit mijn eerste forum post, dus als er dingen anders moeten, laat het ook even weten.
Alvast dank!
waar o.a. een budget systeem van 300 euro is beschreven, ben ik gaan nadenken over mijn eigen budget build. Ik heb de in de [BBG] aangedragen Asrock Deskmini A300 overwogen, maar wil toch liever een systeem met iets meer flexibiliteit qua componenten. Dit om toekomstige upgrades mogelijk te maken. Bovendien wil ik liever een iets ruimere behuizing.Malantur schreef op donderdag 9 april 2020 @ 13:20:[BBG] 300 euro Tekstverwerker - mei 2020
In tijden van corona en thuiswerk hebben we geopperd om een klein tekstverwerker systeem in de BBG op te nemen.
Mijn build zal vooral worden gebruikt voor reguliere zaken als browsen, tekstverwerking, presentaties maken en wat programmeren. Ook het uitvoeren van eenvoudige foto- en videobewerkingen moet mogelijk zijn.
Budget zo rond de 350 euro.
Ik heb de nodige research gedaan en ben tot de volgende samenstelling gekomen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 3 3200G Boxed | € 88,90 | € 88,90 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M-HDV R4.0 | € 63,26 | € 63,26 |
| 1 | Behuizingen | Silverstone PS15 (zonder RGB fans) | € 52,90 | € 52,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 69,05 | € 69,05 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE 450 White 230V - V2 | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 47,29 | € 47,29 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 366,35 | ||
Ondanks het doorspitten van allerlei online info, reviews en QVL' s heb ik nog wel twijfels over mobo en RAM. Is dit wel een geschikte combi of zijn er zaken die ik over het hoofd heb gezien.
Daarom graag jullie tips en adviezen in deze.
Verder is dit mijn eerste forum post, dus als er dingen anders moeten, laat het ook even weten.
Alvast dank!