Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ik kan niet praten met anderen in fortnite

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sterreeh
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 19-05-2020
Mijn vraag
Ik wil dus heel graag kunnen praten op fortnite met mijn vrienden, maar ik oan hun horen maar zij mij niet. Mijn mic doet het gewoon en alle instellingen kloppen ook, iemand een oplossing?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Xbox one

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb een nieuwe headset gekocht

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Sterreeh schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 15:59:
[...] Mijn mic doet het gewoon en alle instellingen kloppen ook.
Hoe weet je dat? ;) Doet de mic het in andere spellen/apps wel?

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

"Microphone privacy" settings staan goed? Ooit eens gedoe mee gehad toen discord of zo niet het juiste vinkje had.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True