Toon posts:

Rock Linux, nog beter dan Slackware?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dat vroeg ik mij af na vele positieve reacties die ik heb gelezen op internet.

By the way, klopt het dat Rock Linux nog dichter staat bij *BSD dan Slackware?
Oftewel mag Rock Linux voortaan door het leven gaan als "most Unix like Linux distribution"?

Aan u het woord. :D

• morphje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 11:40

morphje

let's all love lain

Mij zegt rock linux helemaaaaaal niks

Misschien mag het dichterbij unix liggen, maar het blijft linux. Welke distro je kiest is nog steeds je eigen smaak.

Ik gebruik slack omdat de eerste is die mij goed overkwam en ik blijf erbij. sim-pel :)

Verwijderd

Ik gebruik 1.4-STABLE op mijn servers + firewall + X Terminals en 1.5.12-i686 op m'n workstation. Het is een fijne distro om mee te werken (als je weet waar je mee bezig bent) die ook nog eens duidelijk, en makkelijk te customizen is. En dan heb ik het nog geeneens over de mogelijkheid om je distro zelf te compilen (Iets wat lijkt op de ports colectie van BSD)

Of het meer BSD is dan slak? Denk het niet, dan zouden ze eerst de SysV init scripts moeten ombouwen. Slak heb ik jaren geleden gebruikt en ik kan dus niet zeggen hoe "BSD" die is.

Mijn advies: Als je het kunt, ROCK gebruiken, als je BSD wilt, instaleer dan een van de BSD's, kun je het van dichtbij meemaken...

Verwijderd

*oink* sinds wanneer is een linux BSD lijkend?

*tip* wil je bsd neem dan *BSD :D :9
*tip* wil je linux dan neem je linux, en niet bsd....

Je gaat toch ook niet naar de bakker voor een melk wit, en je komt met een volkoren bruin thuis *D

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
Op dinsdag 07 augustus 2001 16:49 schreef poisoning het volgende:

Je gaat toch ook niet naar de bakker voor een melk wit, en je komt met een volkoren bruin thuis *D
[stevig offtopic]
Jawel, als die bruine er in de winkel toch lekkerder uitziet!!!
[/stevig offtopic]