Hallo allemaal
Mijn naam is Wesley & ik ben bezig om een nieuwe setup samen te stellen , alleen ben ik eigenlijk helemaal niet thuis in de hardware en zou ik graag jullie om advies willen vragen m.b.t. de setup die is samen gesteld.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen 144HZ & daarbij ook video-editing
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1700-2000 euro , graag future proof zodat ik één/meerdere onderdelen kan vervangen waardoor die weer een paar jaar mee zou kunnen.
RGB hoeft voor mij niet dit heb ik op mijn toetsenbord & muis en dat is genoeg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis , toetsenbord , monitor is excl. in deze prijs dus 1700-2000 puur voor de PC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede CPU & GPU en genoeg RAM?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt , dit wordt mijn 2de 'game' pc vorige is als geheel gekocht.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Beetje stil is gewenst.
Ga je overklokken?
Is niet mijn prioriteit , mocht dit nodig zijn voor mijn wensen die boven staan aangegeven dan wel.
Wat verwacht je van ons?[i]
advies m.b.t. de setup die is samen gesteld.
Ik weet niet of de GPU overkill is en ik beter kan gaan voor een andere CPU voor video editing?
PC zal overigens voor 70% gaming zijn en 30% editing , dit heb ik hiervoor ook gedaan maar dit vond mijn huidige PC niet zo fijn dus daar ben ik maar mee gestopt.
Mijn naam is Wesley & ik ben bezig om een nieuwe setup samen te stellen , alleen ben ik eigenlijk helemaal niet thuis in de hardware en zou ik graag jullie om advies willen vragen m.b.t. de setup die is samen gesteld.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen 144HZ & daarbij ook video-editing
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1700-2000 euro , graag future proof zodat ik één/meerdere onderdelen kan vervangen waardoor die weer een paar jaar mee zou kunnen.
RGB hoeft voor mij niet dit heb ik op mijn toetsenbord & muis en dat is genoeg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis , toetsenbord , monitor is excl. in deze prijs dus 1700-2000 puur voor de PC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede CPU & GPU en genoeg RAM?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt , dit wordt mijn 2de 'game' pc vorige is als geheel gekocht.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Beetje stil is gewenst.
Ga je overklokken?
Is niet mijn prioriteit , mocht dit nodig zijn voor mijn wensen die boven staan aangegeven dan wel.
Wat verwacht je van ons?[i]
advies m.b.t. de setup die is samen gesteld.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Moederborden | ASRock X570 Phantom Gaming 4 | € 155,90 | € 155,90 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2080 Super Gaming X Trio | € 834,05 | € 834,05 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 98,91 | € 98,91 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K16G36C16U4B | € 209,90 | € 209,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 Platinum 550W | € 112,95 | € 112,95 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 111,93 | € 111,93 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.822,64 | ||
Ik weet niet of de GPU overkill is en ik beter kan gaan voor een andere CPU voor video editing?
PC zal overigens voor 70% gaming zijn en 30% editing , dit heb ik hiervoor ook gedaan maar dit vond mijn huidige PC niet zo fijn dus daar ben ik maar mee gestopt.