Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Verschil tussen PV A en B ? er liggen andere pv dan offerte

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vso
  • Registratie: augustus 2001
  • Nu online

vso

raap voor zijn recht

Topicstarter
Vraagje

Leverancier had wat uitdagingen, maar wegens toeval ofzo kon hij eerder, en bij aankomst deelt hij mee dat het iets andere panelen zijn.

Er word nu DM320g1-60BB geplaatst (met optimizers erbij)
http://zonnepanelenaanbie...35mm-1m-20200115b-1_c.pdf

En de offerte spreekt over DM320m159-60BKS full black Smart
http://zonnepanelenaanbie.../dm320-m159-60bk-nl_c.pdf

ik zie zelf geen verschillen ik ben al blij dat ik geen 1 a 2 maanden hoef te wachten, Maar ik kan nu nog op/aanmerkingen maken ..

206,15 per paneel word er gerekend op de offerte .. (de full black smart)

Even wat (extra) achtergrond, hij is maandag ochtend begonnen en om 15:00 gestopt .. met nog 2 panelen te gaan en de omvormer en meterkast werkzaamheden + boren.. dat zal woensdag of vrijdag gebeuren. + schuur word in de meterkast aangesloten.

zolang hij matst (ik ben soepel en klaag (nog) niet ..) zal ik verder hierover niet zeuren .. teminste ik zie geen aanleiding ..

En dus vraag ik me wat af of ik wat over het hoofd zie ? zo niet laat ik het lekker gaan enzo ..

thx voor het meedenken

Gevonden gramatica fouten, mag je houden

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lardman
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 22:35
lekker laten gaan, is equivalent.

2280+1730(O)+1380(plat)+880(N)+2395Wp+640Wp PV (hoezo verslaafd) 3.5kW Houtkacheltje, 2.5 kW Panasonic airco, Loria 6008 duo, sinds 1-07-2018 gasloos E-label A

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True