Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Politie VS installeert iPhone-spyware

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 23:11

Yariva

Power to the people!

Topicstarter
@Hayte

"Wanneer de politie de telefoon weer aan de GrayKey koppelt, krijgen agenten de ingevoerde toegangscodes in platte tekst te zien".

Zo te lezen een vertaling vanuit "plain text". Ik denk dat "onbeveiligde vorm" beter leest.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 13:54

Hayte

Nieuwsredacteur
Het is niet voor het eerst dat we 'platte tekst' op die manier gebruiken, maar ik heb geen moeite met 'onbeveiligde vorm' als dat beter leest. Is aangepast, merci :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 22:59
Hayte schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 12:50:
Het is niet voor het eerst dat we 'platte tekst' op die manier gebruiken, maar ik heb geen moeite met 'onbeveiligde vorm' als dat beter leest. Is aangepast, merci :)
Er staat nu alleen "onbeveiligde", het woord "vorm" ontbreekt

"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys;
look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death." - Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hayte

Hayte

Nieuwsredacteur
Thanks, nu niet meer!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ydderf
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 21:25
@Hayte
In de derde alinea staat: "Volgens twee ingewijden zou de software ook Airplane uitschakelen". Moet dat geen Airplane mode zijn? Of is Airplane een functie die mij (als niet Apple gebruiker) niet bekend is?

Soms gaat het niet zoals het moet, maar moet het maar zoals het gaat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 23:11

Yariva

Power to the people!

Topicstarter
Hayte schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 12:50:
Cool, thanks!

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hayte

Hayte

Nieuwsredacteur
ydderf schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 13:09:
@Hayte
In de derde alinea staat: "Volgens twee ingewijden zou de software ook Airplane uitschakelen". Moet dat geen Airplane mode zijn? Of is Airplane een functie die mij (als niet Apple gebruiker) niet bekend is?
Ah, dat is niet helemaal juist gegaan inderdaad, ik heb daar vliegtuigmodus van gemaakt.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True