Ik wil al een tijdje upgraden met oog op de nieuwe 3000 series video kaarten van Nvidia. Nou is het door corona dat ik aardig wat thuis zit en redelijk veel game/achter mijn pc zit. Daarom ben ik van plan om een pc te bouwen waarmee ik simpelweg alleen de gpu vervang wanneer de nieuwe generatie er is. nou is mijn vraag of jullie mij kunnen helpen of ik de juiste componenten heb samengesteld en of er eventuele verbeteringen mogelijk zijn zodat wanneer de nieuwe generatie er is ik er vlekkeloos mee kan gamen.
op het moment heb ik nu een 2k 144hz scherm alleen kan mijn pc dat gewoonweg niet aan met de meeste games.
ik zou eventueel ook nog een 3800x overwegen in mijn pc te doen als dat veel verbeteringen geeft.
ik heb er geen processorkoeling bij gedaan omdat ik niet ga overclocken als jullie een andere mening hebben hoor ik dat graag!
Is 750W genoeg voor in de toekomst? wanneer ik dus een nieuwe kaart koop
Als er ook verbeteringen zijn qua intern geheugen die beter aansluit op mijn amd processor hoor ik dat ook graag! ik ben zou eventueel ook 32 gb intern willen aanschaffen indien dit een goeie boost geeft voor mijn processor (ik weet dat 16gb ruim voldoende is op het moment) ik wil wel graag rgb, ik heb de laatste 5 jaar naar een zwarte kast gekeken!
Ik ben bewust van waardevermindering van de 2060, dit is omdat ik heel veel thuis zit nu accepteer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ja maar alleen het geheugen en randapparatuur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet persee, ik heb een lg ultragear scherm dat g-sync compatible is dus liever een nvidia kaart.
Ga je overklokken?
nee want ik heb gehoord dat er bij amd op het moment weinig extra vermogen te halen valt.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop de vragen beantwoord te krijgen die ik hierboven heb plus extra tips zijn altijd welkom!
op het moment heb ik nu een 2k 144hz scherm alleen kan mijn pc dat gewoonweg niet aan met de meeste games.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 219,- | € 219,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2060 OC 6G | € 353,01 | € 353,01 |
| 1 | Behuizingen | Corsair Crystal 680X RGB Wit | € 240,19 | € 240,19 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 97,90 | € 97,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 124,93 | € 124,93 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.334,03 | ||
ik zou eventueel ook nog een 3800x overwegen in mijn pc te doen als dat veel verbeteringen geeft.
ik heb er geen processorkoeling bij gedaan omdat ik niet ga overclocken als jullie een andere mening hebben hoor ik dat graag!
Is 750W genoeg voor in de toekomst? wanneer ik dus een nieuwe kaart koop
Als er ook verbeteringen zijn qua intern geheugen die beter aansluit op mijn amd processor hoor ik dat ook graag! ik ben zou eventueel ook 32 gb intern willen aanschaffen indien dit een goeie boost geeft voor mijn processor (ik weet dat 16gb ruim voldoende is op het moment) ik wil wel graag rgb, ik heb de laatste 5 jaar naar een zwarte kast gekeken!
Ik ben bewust van waardevermindering van de 2060, dit is omdat ik heel veel thuis zit nu accepteer.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ja maar alleen het geheugen en randapparatuur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet persee, ik heb een lg ultragear scherm dat g-sync compatible is dus liever een nvidia kaart.
Ga je overklokken?
nee want ik heb gehoord dat er bij amd op het moment weinig extra vermogen te halen valt.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop de vragen beantwoord te krijgen die ik hierboven heb plus extra tips zijn altijd welkom!