Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Moto G5 opslaggeheugen loopt vol

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pizza_Boom
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 13:34
Ik heb een wat ouder toestel, een Moto G5 16GB Dual Sim, voorzien van 32GB simkaart. Met enige regelmaat gooi ik mijn data van mijn toestel naar mijn simkaart. Waar ik dit voorheen eens per paar maanden moest doen, lijkt het er nu op dat ik dit iedere maand moet doen. Mijn geheugen loopt om de haverklap vol en ik kan niet vinden waar dat in zit.

Voorheen slingerde ik alle foto's van Whatsapp e.d. naar de simkaart en kon ik daarmee een goede anderhalve GB vrij maken. Mijn mapje is momenteel maar 400 MB, dus dat zet niet echt zoden aan de dijk.

Wat mij opvalt bij een aantal standaard apps, is dat wanneer ik via instellingen naar mijn appoverzicht ga, deze tegenstrijdige informatie geven. Mijn agenda meent bijvoorbeeld een paar honderd MB groot te zijn, maar als ik hem aan tik, slechts 38 MB aan kan geven.

Heb ik te maken met een bug? Of is mijn systeem inmiddels dusdanig verouderd dat ik gewoon naar een nieuwe moet omdat de apps te groot worden?

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 13:29
Tja, als ik dit soort taferelen tegen kom, is het tijd voor een andere foon.
Recent eentje aangeschaft met 128GB native en optie voor SD uitbreiding.
Ik zou hem inruilen...

Ryzen5 2600X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-2080 ; 1TB SSD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
Je kan een app als DiskUsage gebruiken om te kijken waar je ruimte heen gaat. Mits je nog ruimte hebt om zoiets te installeren.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True