Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EkkeHH
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-10 20:30
Beste Tweakers,

Ik wil graag mijn goedkope setje computerspeakers vervangen door iets beters, budget +/- €100.
Nu heb ik onlangs een setje Mission 760i speakers gekregen, wat prima klinkende speakers moeten zijn als ik het internet moet geloven. Echter heb ik hier geen versterker voor.

Nu heb ik in de pricewatch de Edifier R1280T voor 90,- gezien, die goede reviews krijgt.

Ik vraag mij af waarmee ik beter geluid ga krijgen, een desktopversterkertje kopen voor de Missions, of de Edifiers kopen.

Wat denken jullie? Of valt hier niet zoveel zinnigs over te zeggen?

Alvast bedankt :)

Beste antwoord (via EkkeHH op 19-05-2020 13:16)

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-09 09:17
Ik heb die Mission speakers al 20 jaar als surround speakers in de woonkamer.
Dat is wel een andere prijsklasse dan die Edifiers, vind ik.
Niet dat die Edifiers slecht klinken...

Met een losse versterker heb je wel vaak meer mogelijkheden.
Zoals meer dan 2 speakers, of digitaal coax / spdif aansluiten.

Een 2e hands Denon of andere versterker kan je vast wel vinden voor die €100.

Maar ja, heb je ook wel de ruimte die dat inneemt tov de Edifiers met ingebouwde versterker?

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-2080 ; 1TB SSD

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-09 09:17
Ik heb die Mission speakers al 20 jaar als surround speakers in de woonkamer.
Dat is wel een andere prijsklasse dan die Edifiers, vind ik.
Niet dat die Edifiers slecht klinken...

Met een losse versterker heb je wel vaak meer mogelijkheden.
Zoals meer dan 2 speakers, of digitaal coax / spdif aansluiten.

Een 2e hands Denon of andere versterker kan je vast wel vinden voor die €100.

Maar ja, heb je ook wel de ruimte die dat inneemt tov de Edifiers met ingebouwde versterker?

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-2080 ; 1TB SSD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Ik zou ook voor een goede tweedehands versterker via Marktplaats o.i.d. gaan.

https://www.marktplaats.n...251-kenwood-ka-550-d.html

https://www.marktplaats.n...und-stereo-amplifier.html

Om maar eens een paar goede, betaalbare voorbeelden te noemen.

Dit is ook een hele mooie, gaat wellicht wel meer dan 100 euro kosten:

https://www.marktplaats.n...abe740c1b&previousPage=lr

[Voor 23% gewijzigd door Videopac op 19-05-2020 11:56]

OPNsense (Protectli FW6B), OpenWrt (2x Belkin RT3200), DS918+ 4x8TB WD RED, Odroid H2/N2+/C4/C2

Acties:
  • 0Henk 'm!

• EkkeHH
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-10 20:30
Bedankt voor jullie antwoorden! Ik denk dat ik dan naar een versterkertje ga zoeken.
GarBaGe schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 11:18:
Zo'n grote versterkerdoos op mn bureau is niet echt een optie. Heb ook geen uitgebreide versterker nodig.
Ik heb gezien dat er compacte desktopversterkertjes bestaan, dus ik ga kijken of dat misschien wat is.

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee