Mijn abo is verlopen en nu ik probeer een nieuwe af te sluiten maar krijg ik onderstaande foutmelding. Ik kan echter geen aanbieding selecteren 

/f/image/E9P72gKPZraqmqFaVLD1yWKh.png?f=fotoalbum_large)
I have no special talent. I am only passionately curious.
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Ik krijg nog dezelfde foutmelding....DaFeliX schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 15:25:
@Earry Dank je wel voor het doorgeven. Er ging inderdaad iets niet goed, de fix is nu uit dus als je het nu nog eens probeert zou het moeten werken.
En anders kiezen voor het Elite-abo, die doet het sowieso
I have no special talent. I am only passionately curious.
Wat een rare manier van up-sellen is dat!DaFeliX schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 15:25:
[...]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Helaas doet ‘ie het nog steeds niet en Elite vind ik net teveel van het goede ;-)DaFeliX schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 15:25:
@Earry Dank je wel voor het doorgeven. Er ging inderdaad iets niet goed, de fix is nu uit dus als je het nu nog eens probeert zou het moeten werken.
Nu welEarry schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 18:38:
[...]
Helaas doet ‘ie het nog steeds niet en Elite vind ik net teveel van het goede ;-)
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Hoppa! Dat werkte :-)DaFeliX schreef op woensdag 20 mei 2020 @ 07:11:
[...]
ik had de code gefixed, maar blijkbaar zat er op database-niveau ook iets fout. Dit nu ook opgelost, en het lijkt er op dat ik nu écht een hero-abo kan afsluiten. Sorry dat ik te vroeg had gejuicht
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq