Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Problemen met apple music abonnement?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marc19700
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 05:41
Ik heb na enkele maanden gestopt te zijn met apple music, mijn acoount opnieuw geactiveerd. Op de ipad werkt alles terug normaal, maar op mijn iphone niet.
Wanneer ik de music app open op de iphone dan is mijn bibliotheek in orde, dus de songs die ik in apple music ooit als favorieten heb gemarkeerd, kan ik ook gewoon terug zien.
Maar wanneer ik een song van de favorieten of eender welke song van apple music wil afspelen, dan speelt hij alleen een preview stukje van een song af en wanneer ik naar het tabblad “voor jou” ga, dan staat er “kies je abonnement”, wanneer ik dan daarop duw dan krijg ik de melding “je bent al een apple music abonnee”.
Dus ik raak geen stap verder zo.
Ik heb de music app al eens verwijdert en terug geïnstalleerd, maar helpt niet. Ook al eens uitgelogd en terug ingelogd. Maar helpt ook niet.
De iphone is een 11 pro en ik draai de laatste versie van IOS en alle app zijn geupdate.
Ik ben ten einde raad en weet niet meer wat ik nog kan proberen?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True