Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xaraz
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 28-09 15:49
Na het wakker worden uit slaapstand, is mijn Windows 10 elke keer totaal in de war waar de verschillende windows stonden. Ik heb 3 monitoren, waarvan er 1 in portrait mode staat (maar dat maakt hiervoor niet uit). Ik heb verschillende browser windows, Discord en een ToDo list verdeeld over de drie monitoren. Na het wakker worden uit slaapstand schakelen die monitoren niet allemaal even snel aan. Ik vermoed dat dit de oorzaak is van het niet juist positioneren van de programma's. Dus moet ik ze elke keer met de hand weer terugzetten.

Heeft iemand hier een goede oplossing voor? Ik gebruik nu 'fancy zones' uit de power tools, waardoor het iets beter gaat, maar het is nog niet wat het moet zijn.

Display fusion heeft de mogelijkheid om 'window positions' op te slaan, en te restoren, maar ook dat krijg ik niet goed werkend. Ook Google heeft me tot nu toe nog geen goede oplossing kunnnen bieden, vandaar mijn vraag.

Watch a lot of Twitch, Hitbox or YouTube Gaming on a Windows 10 device? Try SupaStreams. https://www.microsoft.com/store/apps/9nblggh557v2

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Het is niet volledig automatisch, maar werkt het niet als je handmatig even de monitoren aanzet voordat je de computer weer opstart? Drie knopjes indrukken is zo gedaan lijkt mij. Misschien kan je zelfs de drie monitoren op één stekkerblok plaatsen en die aan en uit doen, dan is het maar één knop.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True