Na het wakker worden uit slaapstand, is mijn Windows 10 elke keer totaal in de war waar de verschillende windows stonden. Ik heb 3 monitoren, waarvan er 1 in portrait mode staat (maar dat maakt hiervoor niet uit). Ik heb verschillende browser windows, Discord en een ToDo list verdeeld over de drie monitoren. Na het wakker worden uit slaapstand schakelen die monitoren niet allemaal even snel aan. Ik vermoed dat dit de oorzaak is van het niet juist positioneren van de programma's. Dus moet ik ze elke keer met de hand weer terugzetten.
Heeft iemand hier een goede oplossing voor? Ik gebruik nu 'fancy zones' uit de power tools, waardoor het iets beter gaat, maar het is nog niet wat het moet zijn.
Display fusion heeft de mogelijkheid om 'window positions' op te slaan, en te restoren, maar ook dat krijg ik niet goed werkend. Ook Google heeft me tot nu toe nog geen goede oplossing kunnnen bieden, vandaar mijn vraag.
Heeft iemand hier een goede oplossing voor? Ik gebruik nu 'fancy zones' uit de power tools, waardoor het iets beter gaat, maar het is nog niet wat het moet zijn.
Display fusion heeft de mogelijkheid om 'window positions' op te slaan, en te restoren, maar ook dat krijg ik niet goed werkend. Ook Google heeft me tot nu toe nog geen goede oplossing kunnnen bieden, vandaar mijn vraag.
Watch a lot of Twitch, Hitbox or YouTube Gaming on a Windows 10 device? Try SupaStreams. https://www.microsoft.com/store/apps/9nblggh557v2