(Foto) Printer advies

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:07
Ik zoek een?
Nieuwe inktjet printer (all-in-one) waarmee ik af en toe een foto (paar keer per maand) met goede kwaliteit kan afdrukken op maximaal A3 formaat. Ik heb nu een Canon Pixma MG 5550, maar daarvan zijn wat spuitmondjes verstopt waardoor er strepen ontstaan. Ik was altijd wel erg tevreden met de fotokwaliteit van deze printer toen hij nog goed was. Verder scan ik af en toe iets, of print af en toe een verslag, maar ik print niet heel veel

Wat is je budget?
Ik wil maximaal €250 uitgeven

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb inmiddels 2 Canon all-in-ones gehad, maar ben niet super merkgebonden. Ik wil graag een allround printer die er een behoorlijke foto weet uit te persen

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De printer komt in een werkkamer/kantoor te staan thuis. Hij is dan verbonden met mijn W10 desktop PC. Mijn huidige printer heeft wel wifi functionaliteit, maar ik gebruik dat tot nu toe nog niet, dus vind ik nog niet heel erg belangrijk, maar prima als het erop zit.

[ Voor 11% gewijzigd door henk99 op 19-05-2020 09:26 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:36
inkt of toner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:07
Excuses, inktjet (heb het toegevoegd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Niet dat de MG5550 z'n geweldige foto-printer is hoor, maar als je een nachtje de printkop in wat demiwater zet, is de printkop waarschijnlijk weer schoon. Scheelt je weer 60-80 euro voor een nieuwe printer.

Moet je gewoon even op google zoeken hoe je dat moet doen. Is niet heel moeilijk.