Hoi!
Ik heb onlangs een nieuwe build gekocht, met daarin een AMD Ryzen 3600, GTX 1650 SUPER OC 4G, een moederbord "Gigabyte b450m DS3H" en daarbij ook de ram sticks G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GIS. ook zit er een voeding bij van be quiet, met een levering van 450w (230v).
Helaas merk ik dat mijn computer tijdens het surfen op internet, of het simpel renderen van een video opnieuw opstart, zonder BSOD, of uberhaupt een melding.
Nu is de vraag, is mijn RAM compatible met mijn moederbord? Of ligt het aan de voeding? In eventmanager kan ik alleen deze 2 meldingen vinden:
Het is een gecorrigeerde hardwarefout opgetreden.
Onderdeel: PCI Express Endpoint
Foutbron: Advanced Error Reporting (PCI Express)
Primaire bus:Apparaat:Functie: 0x6:0x0:0x1
Secundaire bus:Apparaat:Functie: 0x0:0x0:0x0
Naam primair apparaat:PCI\VEN_10DE&DEV_1AEB&SUBSYS_401A1458&REV_A1
Naam secundair apparaat:
En de volgende melding is:
Status van connectiviteit in stand-by: Disconnected, Reden: NIC compliance
Ik weet echt niet wat het probleem is. Ik heb dus al in eventmanager gekeken, en voor de gigabyte b450m ds3h lijkt het alsof er geen software progamma is.
Ik heb onlangs een nieuwe build gekocht, met daarin een AMD Ryzen 3600, GTX 1650 SUPER OC 4G, een moederbord "Gigabyte b450m DS3H" en daarbij ook de ram sticks G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GIS. ook zit er een voeding bij van be quiet, met een levering van 450w (230v).
Helaas merk ik dat mijn computer tijdens het surfen op internet, of het simpel renderen van een video opnieuw opstart, zonder BSOD, of uberhaupt een melding.
Nu is de vraag, is mijn RAM compatible met mijn moederbord? Of ligt het aan de voeding? In eventmanager kan ik alleen deze 2 meldingen vinden:
Het is een gecorrigeerde hardwarefout opgetreden.
Onderdeel: PCI Express Endpoint
Foutbron: Advanced Error Reporting (PCI Express)
Primaire bus:Apparaat:Functie: 0x6:0x0:0x1
Secundaire bus:Apparaat:Functie: 0x0:0x0:0x0
Naam primair apparaat:PCI\VEN_10DE&DEV_1AEB&SUBSYS_401A1458&REV_A1
Naam secundair apparaat:
En de volgende melding is:
Status van connectiviteit in stand-by: Disconnected, Reden: NIC compliance
Ik weet echt niet wat het probleem is. Ik heb dus al in eventmanager gekeken, en voor de gigabyte b450m ds3h lijkt het alsof er geen software progamma is.