Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Tweede scherm valt weg

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheGabeMan
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 27-11 15:00
Voor mijn iMac 27 - late 2012 / Catalina 10.15.4, heb ik een oud tweede scherm aangesloten van Samsung. De aansluiting is via een VGA naar de Mini DisplayPort-uitgang met ondersteuning voor DVI denk ik..... Die apple poort snap ik niet helemaal hoe dat nu in elkaar zit qua benaming.

Probleem dat ik heb is dat bij opstarten van de Mac het tweede scherm vaak wel wordt herkend en gebruikt, maar soms ook niet. Maar meest lastige is dat als de Mac in slaapstand is geweest, dat het tweede scherm dan nooit terug komt.

Gek genoeg kan hij er beter tegen als ik via control + command + Q het scherm lock, Dan heb ik er minder vaak last van.

Vaker gehoord probleem? Zou tweede scherm te oud zijn?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True