Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nelis 81
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 17-08 18:45
Beste allemaal,

Vanmorgen kreeg ik plotseling op mijn Android tablet de melding dat het wachtwoord van mijn Hotmail e-mailaccount niet correct is waardoor de verificatie mislukt. Ik heb mijn wachtwoord echter niet aangepast. Op mijn smartphone (Samsung Galaxy S8 met Android 9) en Windows 10 laptop werkt het bestaande wachtwoord dan ook nog zonder problemen dus het blijkt echt een probleem op de tablet zelf te zijn. De tablet heeft een actieve internetverbinding. Ik heb meerdere malen geprobeerd om het correcte wachtwoord in te voeren op de tablet, maar het probleem bleef opspelen.

Als volgende stap heb ik het Hotmail account van de tablet verwijderd, de tablet uit- en ingeschakeld, en daarna gepoogd om het opnieuw toe te voegen (Instellingen >> Account toevoegen >> Microsoft Exchange ActiveSync). Na het invoeren van het e-mailadres en wachtwoord volgt de melding 'Installatie kan niet worden voltooid', 'Verificatie mislukt'. Ik kan hierop enkele gegevens wijzigen, momenteel staan deze als volgt ingesteld:

Domein\gebruikersnaam
\xxxxxxx@hotmail.com (het domein is dus leeg)

Wachtwoord
XXXXXXXXXX

Exchange-server
eas.outlook.com

Aangevinkt 'Beveiligde verbinding (SSL) gebruiken'
Uitgevinkt 'Clientcertific. gebruiken'

De informatie m.b.t. de tablet hard- en software die ik gebruik is:
  • Samsung Galaxy Tab S (model SM-T800)
  • Android-versie 6.0.1
  • Android-beveiligingspatch 1 augustus 2017
  • Software versie T800XXU1CRJ1/T800PHN1CRJ1 (meest recente update)
  • Mailapplicatie: Samsung's standaard E-mail app (versie 4.4.2.0300)
  • Alle standaard Samsung apps op de tablet zijn bijgewerkt (bron: Galaxy Store)
  • Er zijn geen mail-gerelateerde apps bijgewerkt de afgelopen dagen in de Google Play Store
Heeft er iemand een vermoeden wat het probleem kan zijn dat zo plotseling opspeelt en dat ook alleen maar speelt op de tablet? Alvast bedankt voor de hulp.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• Nelis 81
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 17-08 18:45
Update: een dag later werkt alles weer ouderwets. Het probleem lag zeer waarschijnlijk bij Microsoft en niet bij de tabletinstellingen.

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee