Toon posts:

Sonoff Touch inclusief LED Spots

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gallego88
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 16-09 09:30
Ik heb in huis alles een beetje vervangen door LED, nu heb ik het toilet verbouwd met 2x LED Downlight Slim - Inbouw Rond 3W - Natuurlijk Wit 4200K - Mat Wit Aluminium - Ø90mm
Nu als ik de Sonoff aansluit zoals mijn oude aan/uit schakelaar, beginnen de spots te knipperen.
Sluit ik een GU10 spot aan, dan werkt hij wel gewoon goed.

Ik heb de volgende Wifi Touch Schakelaar:
Itead Sonoff T4EU1C Geen Neutrale Draad Vereist Schakelaar Wifi Smart Muur Touch Light Switch Enkele Fire Wire Schakelaar E-welink Controle

Kan iemand mij vertellen of LED spots werken of dat deze niet geschikt zijn voor dit soort schakelaars?

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee