Toon posts:

Soundbar gezocht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-03 12:16
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Soundbar

Wat is je budget?
Rond de 1000 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De Soundbar wordt logischerwijs aangesloten op mijn TV. Ik kijk verder weinig TV maar gebruik hem veelal in combinatie met mijn PS4 en in de toekomst de PS5. Daarnaast gebruik ik vaak Spotify en kijk met enige regelmaat Netflix en Amazon Video

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb eventueel zitten kijken naar de Samsung HW-Q90R, echter gebruik ik de app die Samsung gebruikt ook voor mijn TV en ik vind hem persoonlijk voor geen meter werken.

Daarnaast heb ik afgelopen week ook de Sonos ARC mogen beluisteren. Het klonk ontzettend goed. Het nadeel was echter wel dat ik deze niet los kon beluisteren, alleen met sub en + speakers. Desalniettemin klonk het erg goed, en hoor ik over Sonos niks anders dan positieve verhalen. Een voordeel is dat ik wat betreft de Sonos ARC er gratis een beugel bij kan krijgen ^^

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zou graag jullie advies hier over willen. Een van de voordelen die ik me kan bedenken bij Sonos is dat de speakers heel makkelijk ook los te gebruiken zijn. Mijn woonkamer is niet heel groot, maar mocht ik over een aantal jaar verhuizen dan heb ik de mogelijkheid om eventuele speakers die ik haal in te zetten als multi-room speakers.

Daarnaast weet ik dat Sonos niet heel snel met nieuwe apparaten komt en ze dus ook bedoelt zijn om lang mee te gaan. Als ik de verhalen mag geloven betreft Samsung komen zij vrij snel met nieuw spul uit en laten ze het updaten van oud apparatuur wat sneller achterwegen.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• juliusyoup
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 00:31
Zelf heb ik hier de Sonos playbase in huis, en dat ding klinkt (naar mijn niet audiofiele gehoor) geweldig. Bij ons blijft het maximale volume wel altijd onder de 30%, daarboven is het te luid.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-03 12:16
Bedankt. Het is een erg lastige keuze. Vooral vanwege de prijs, wat je krijgt en hoe het functioneert. De Samsung zet kan ik voor 899 krijgen, dus dat is ook een zeer aantrekkelijke prijs.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee