Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

iemand die mij kan helpen met het samenstellen van een pc

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tjxbbe
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 16-06-2020
hallo ik ben tjebbe en ben opzoek om een pc te bouwen ik heb veel research gedaan naar hoe het werkt om een pc te bouwen ik wil graag een pc met 16gb ram en een vloeiend lopende pc ik heb zelf een core i5-8900k voor 145 euro gevonden en de inno3d geforce gtx 1070 twin x2 voor 200 euro dit leken mij goede onderdelen voor mijn pc maar ik weet bijvoorbeeld niet welk moederbord ik hiervoor nodig heb ook heb ik 16gb ram ddr3 voor 60 euro gevonden deze komt met 4 sticks ook weet ik niet wat voor koeling ik nodig heb en welke case intotaal heb ik wat ik nu heb gevonden voor 405 euro ik heb een budget van 650 euro zou iemand mij alsjeblieft willen helpen met het samenstellen van mijn pc

vriendelijke groet Tjebbe

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mitsumark
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 19:05
hoi tjebbe de i5 8600k lijkt me geen hele beste keus voor 145 euro een 3600 is niet veel duurder en veel sneller als je toch voor de i5 gaat is de vraag of je gaat overklokken zo ja dan een Z390 moederbord met een leuk koelertje nemen zo nee dan is een B360 bordje ook prima DDR3 geheugen heb je niks aan nieuwere hardware werkt alleen met DDR4 daarbij zou ik ook liever voor 2 latjes gaan zodat je later makkelijker kunt upgraden de 1070 is een OK keus 200 euro lijkt me prima moet je voor die laatste 250 euro nog de rest van het systeem aanvullen om het een werkend geheel te maken want dan is je budget of de gekozen onderdelen niet het beste wat je kunt doen wat ik vooral mis is interpunctie en antwoorden op de vragen die je voorgeschoteld kreeg toen je dit topic wilde openen.
succes mark

Acties:
  • 0Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 18:49

br00ky

Moderator Harde Waren
Dicht want dubbel en minimale info.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True