Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wijziging User Review - 586167 1123541

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ayyylias
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 26-11 19:26
Hey,

Enige tijd geleden heeft een (toen) klasgenoot een review op mijn profiel actergelaten, zonder iets te kopen (V&A).

(het ging om een bod van 50 euro op een advertentie van ik geloof toen 100-115 euro).
Ik bied 50 euro voor uw videokaart, hoor graag of u ermee akkoord gaat.
Gezien het account nog niet lang bestond en er geen andere activiteit was waaran ik kon heleiden dat dit niet gewoon spam was heb ik toen besloten helemaal niet te reageren.

Ik heb hierover contact met hem opgenomen en hier kwam het volgende uit:
Is inderdaad een nieuw account, weet helaas niet zo goed hoe dit allemaal werkt. Was wel een serieus bod wat iets onder de vraagprijs was. Ik zal 'm weghalen, hoe veel wilt u minimaal voor de videokaart krijgen?
Hij heeft ook het volgende toegevoegd aan zijn review:
Probleem in de tussentijd opgelost. Was een misverstand.
Zal deze review kunnen worden verwijderd?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Elias

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ayyylias
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 26-11 19:26

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Poef, weg :)

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True