Hey,
Enige tijd geleden heeft een (toen) klasgenoot een review op mijn profiel actergelaten, zonder iets te kopen (V&A).
(het ging om een bod van 50 euro op een advertentie van ik geloof toen 100-115 euro).
Ik heb hierover contact met hem opgenomen en hier kwam het volgende uit:
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Elias
Enige tijd geleden heeft een (toen) klasgenoot een review op mijn profiel actergelaten, zonder iets te kopen (V&A).
(het ging om een bod van 50 euro op een advertentie van ik geloof toen 100-115 euro).
Gezien het account nog niet lang bestond en er geen andere activiteit was waaran ik kon heleiden dat dit niet gewoon spam was heb ik toen besloten helemaal niet te reageren.Ik bied 50 euro voor uw videokaart, hoor graag of u ermee akkoord gaat.
Ik heb hierover contact met hem opgenomen en hier kwam het volgende uit:
Hij heeft ook het volgende toegevoegd aan zijn review:Is inderdaad een nieuw account, weet helaas niet zo goed hoe dit allemaal werkt. Was wel een serieus bod wat iets onder de vraagprijs was. Ik zal 'm weghalen, hoe veel wilt u minimaal voor de videokaart krijgen?
Zal deze review kunnen worden verwijderd?Probleem in de tussentijd opgelost. Was een misverstand.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Elias