Mijn zoon speelt al jaren Fortnite Competitive op ps4 pro.
Maar blijkt dat om echt hoog te komen hij wil overstapppen naar gaming pc
[b]Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn zoon wil Fortnite Competitive gaan spelen met 1080 scherm.
[b]Wat mag het systeem gaan kosten? budget max 800/1000 euro
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? ssd heb ik wel liggen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zie door bomen bos niet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
https://www.dell.com/nl-n...ies-5090-desktop/cd509005
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. Geen eisen
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? Geen idee
[b]Wat verwacht je van ons?
wil de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen? ja
Maar blijkt dat om echt hoog te komen hij wil overstapppen naar gaming pc
[b]Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn zoon wil Fortnite Competitive gaan spelen met 1080 scherm.
[b]Wat mag het systeem gaan kosten? budget max 800/1000 euro
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? ssd heb ik wel liggen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zie door bomen bos niet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
https://www.dell.com/nl-n...ies-5090-desktop/cd509005
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. Geen eisen
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? Geen idee
[b]Wat verwacht je van ons?
wil de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen? ja

[Voor 22% gewijzigd door saharoen op 18-05-2020 19:47]