Sinds we op Tweakers gebruikers kunnen taggen is er een vervelende trend opgedoken op de frontpage. In plaats van inhoudelijke discussies te voeren, zijn er sommige tweakers die hun comment aanpassen als reactie op iemand die op hun gereageerd heeft op in artikels. Dit vind ik maar niets om eerlijk te zijn.
Er zijn natuurlijk ook andere mogelijkheden, maar met dit probleem te omschrijven hoop ik dat we terug wat meer inhoudelijke discussies kunnen voeren
- Het leest niet fijn, zo omhoog en omlaag scrollen om een inhoudelijke discussie te kunnen volgen, zeker als er al mensen tussendoor hebben gereageerd.
- Dit is niet waar het taggen en wijzigen van reacties voor bedoeld is lijkt me?
- Je neemt eenzijdig de mogelijkheid tot discussie af want je kan niet reageren op zijn 'gewijzigde' reactie, tenzij je ieder je reactie gaat blijven wijzigen, niet overzichtelijk dus. Dat lijkt soms zelfs alsof je geen tegenspraak dult.
- De inhoud van de oorspronkelijke reactie kan zo gemakkelijk gemanipuleerd worden waardoor het soms lijkt alsof je op 'niets' reageert (daarom quote ik altijd de persoon waarop ik reageer)
Er zijn natuurlijk ook andere mogelijkheden, maar met dit probleem te omschrijven hoop ik dat we terug wat meer inhoudelijke discussies kunnen voeren