Hoi,
Ik ben al enige tijd opzoek naar een 65" 4K tv.
Dit ter vervanging van mijn alweer 11 jaar oude 40"samsung tv (Full HD jawel).
Ik zoek eigenlijk een grotere TV puur voor de kijkafstand, deze is te groot voor het formaat van mijn huidige TV.
Ik ben niet heel veel eisend en wil ik simpelweg een fijne kijk ervaring met vloeiende beelden.
De upgrade naar een groter formaat en een hogere resolutie lijkt mij in eerste instantie prima/voldoende.
HDR lijkt me ook leuk, echter zit dit bijna overal standaard in.
Verder heb ik wel een kleine voorkeur naar Ambilight toestel --> aldus philips.
Als laatste een klein dingetje; mijn woonkamer heeft redelijk veel licht, dus ik heb ook gekeken naar een goed lichtfilter.
Het lijkt er alleen op dat Philips niet helemaal toereikend is hiervoor.
Gezien ik niet meer goed weet waar ik naar moet kijken, hoop ik dat ik van jullie wat advies kan krijg ?
Wat is je budget?
800,- max
Wat heb je zelf al gevonden?
Onder andere de volgende modellen:
Samsung QE65Q70R --> geen ambilight, te hoge prijs, maar zou ogenscheinlijk een goed lichtfilter moeten hebben
Philips 65PUS7303
Philips 65PUS6704
Ik ben al enige tijd opzoek naar een 65" 4K tv.
Dit ter vervanging van mijn alweer 11 jaar oude 40"samsung tv (Full HD jawel).
Ik zoek eigenlijk een grotere TV puur voor de kijkafstand, deze is te groot voor het formaat van mijn huidige TV.
Ik ben niet heel veel eisend en wil ik simpelweg een fijne kijk ervaring met vloeiende beelden.
De upgrade naar een groter formaat en een hogere resolutie lijkt mij in eerste instantie prima/voldoende.
HDR lijkt me ook leuk, echter zit dit bijna overal standaard in.
Verder heb ik wel een kleine voorkeur naar Ambilight toestel --> aldus philips.
Als laatste een klein dingetje; mijn woonkamer heeft redelijk veel licht, dus ik heb ook gekeken naar een goed lichtfilter.
Het lijkt er alleen op dat Philips niet helemaal toereikend is hiervoor.
Gezien ik niet meer goed weet waar ik naar moet kijken, hoop ik dat ik van jullie wat advies kan krijg ?
Wat is je budget?
800,- max
Wat heb je zelf al gevonden?
Onder andere de volgende modellen:
Samsung QE65Q70R --> geen ambilight, te hoge prijs, maar zou ogenscheinlijk een goed lichtfilter moeten hebben
Philips 65PUS7303
Philips 65PUS6704