Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zaanone
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 19-06 14:59
Beste Tweakers,

Ik heb zojuist een Samsung HW-MS650 Soundbar gekocht. Mogelijk heb ik wel interesse om er een subwoofer nog later bij te kopen. Ik zie nu echter dat de enige subwoofer die te lijkt te kunnen koppelen met deze soundbar sinds enkele maanden niet meer verkrijgbaar is (Samsung SWA-W700).

Zijn er mensen die deze soundbar hebben en weten of het ook mogelijk is om te koppelen met een andere subwoofer van Samsung (of van een ander merk)?

Of

Is er iemand die wellicht meer weet over of het te verwachten is dat er ooit nog een subwoofer komt welke te koppelen is met deze soundbar? (of ben ik aangewezen op 2e hands jagen op de SWA-W700 subwoofer?)

Het is toch raar dat een soundbar (die nog steeds wordt verkocht) gewoon niet meer uit te breiden is, omdat de subwoofer niet meer wordt verkocht :S

• jacob.korf
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 27-04 14:57
Hoi Zaanone. Je kan hem wel bij Amazon.us kopen, maar dan kom je op 500 euro uit. Ik ben zelf zeer tevreden over de ms650, vooral ook voor muziek geweldig. En subwoofer zou het plaatje compleet maken. Heb spijt dat ik de sub niet direct heb gekocht toen deze nog 350 in Nederland was. Ik kan bevestigen dat deze nergens in de buurt te krijgen valt (zoek al een tijdje).

Ik zie in vraag en aanbod dat we niet de enige zijn.

• jacob.korf
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 27-04 14:57
378 nu bij Amazon.us Black friday deal

• Dafed
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 03-01 12:42
Ik heb precies hetzelfde probleem. Wil graag een subwoofer toevoegen aan mijn soundbar maar kan ook nergens iets vinden. Iemand verder nog tips voor de MS650?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True