Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hedster FC
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 03-10-2020
Mijn vraag
redt de i7 9700k en Gigabyte GeForce RTX 2070 WindForce 2X 8G de 240hz?
...

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

Hoeveel fps je haalt ligt aan te spelen spel, en instellingen. (1080p neem ik aan)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SpiriTNL
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 09:17
Ik ga er vanuit dat het voor het spelen van spelletjes is.

De Hz zal hij zeker halen maar of je de FPS ook haalt betwijfel ik.

Het hangt er sterk vanaf op welke resolutie je speelt.
Full HD zal lukken maar hoger zal je toch echt je instellingen moeten verlagen om aan de 240 te komen.

Gigabyte B360M D3H, Intel i7-8700, 4Gig x 2 DDR4 2400, Samsung PM951 NVMe, Crusial M500 & 2 x 1TB, Gigabyte GTX 1070 G1 Gaming, Fractal Design Define Mini C, LG 24EA53 & Iiyama Prolite B2783QSU, Epson Workforce WF-3620

Acties:
  • 0Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 10:32

br00ky

Moderator Harde Waren
Geen vraag is hier te simpel maar we verwachten wel volledige informatie en eigen uitzoekwerk. Hier mist je systeem en de stappen die je zelf hebt genomen om tot een antwoord te komen. Je zult vast al veel opgezocht hebben maar wat dan? En wat was daar onduidelijk aan?

Dicht in verband met gebrekkige info en eigen inzet.

Laat de volgende keer de template staan en beantwoord alle vragen. Die staat er niet voor niets ;). Het algemeen beleid #quickstart.

[Voor 29% gewijzigd door br00ky op 18-05-2020 13:04]

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True