Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wijziging User Review - [hebron] [westwood]

Pagina: 1
Acties:
  • 241 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hebron
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 10:51
Laat ik voorop stellen dat er geen akkoord is geweest.

Ik kreeg op de advertentie een aantal reacties in korte tijd en helaas niet gereageerd op de de betreffende tweaker (normaal gesproken doe ik dit wel, zie ook mijn DM’s, zal hier in het vervolg meer attent op zijn). Tweaker heeft vervolgens een 4/5, 1/5 en 1/5 beoordeling achtergelaten. Via DM excuses aangeboden met het verzoek de review te verwijderen, helaas (ironisch) geen reactie gekregen.

Bij deze het verzoek de beoordeling te verwijderen/wijzigen gezien er geen overeenkomst is geweest.
Ik kan het ook begrijpen als de review aangepast wordt naar alleen een 1/5 voor communicatie (de andere punten zijn niet relevant, er zijn geen zaken gedaan). Dit laat ik aan de mod over, beide oplossingen zijn wat mij betreft fair.

Het betreft deze beoordeling: https://tweakers.net/aanbod/rating/813994/
Link voor de DM's: https://gathering.tweaker...discussion/6252446/209323

[Voor 5% gewijzigd door hebron op 20-05-2020 12:22]

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 08:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Opgeruimd :)

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True