Hoi allemaal,
Ik wil een pc gaan bouwen voor gamen en videobewerken op 1440p, ik heb al wat bij elkaar gezocht en ik ben benieuwd wat jullie daar van vinden en jullie zouden adviseren.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, videobewerken en office.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max is wel echt 3000 euro, inclusief monitor. (ik ben trouwens van plan om deze pc te gaan bouwen als de prijzen weer een beetje normaal zijn.)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog helemaal niets
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat 1 ssd van 1tb wel voldoende is. 1 videokaart is ook denk ik wel voldoende. Naast de pc heb ik een monitor nodig en ik wil denk ik ook een pc speakersetje (inclusief de max van 3000, als dat niet lukt hoeft het niet) maar daarbij heb ik echt geen idee wat een goede is dus ik hoor ook graag van jullie of jullie daar ideeën bij hebben!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik sta open voor alles!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Van mij hoeft het niet een stille computer te worden, energie verbruik is ook niet echt een ding, maar als het kan is het natuurlijk mooi meegenomen! RGB vind ik ook wel leuk!
Ga je overklokken?
Ik weet nog niet of ik ga overklokken, ik lees soms wel dat dat ook fout kan gaan, ik ben ook benieuwd naar jullie ervaringen wat overklokken betreft.
Dit heb ik nu uitgezocht:
Denken jullie eigenlijk dat waterkoeling nodig is? Of is de meegeleverde boxed koeler ook gewoon prima?
Alvast bedankt!
Ik wil een pc gaan bouwen voor gamen en videobewerken op 1440p, ik heb al wat bij elkaar gezocht en ik ben benieuwd wat jullie daar van vinden en jullie zouden adviseren.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, videobewerken en office.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max is wel echt 3000 euro, inclusief monitor. (ik ben trouwens van plan om deze pc te gaan bouwen als de prijzen weer een beetje normaal zijn.)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog helemaal niets
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat 1 ssd van 1tb wel voldoende is. 1 videokaart is ook denk ik wel voldoende. Naast de pc heb ik een monitor nodig en ik wil denk ik ook een pc speakersetje (inclusief de max van 3000, als dat niet lukt hoeft het niet) maar daarbij heb ik echt geen idee wat een goede is dus ik hoor ook graag van jullie of jullie daar ideeën bij hebben!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik sta open voor alles!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Van mij hoeft het niet een stille computer te worden, energie verbruik is ook niet echt een ding, maar als het kan is het natuurlijk mooi meegenomen! RGB vind ik ook wel leuk!
Ga je overklokken?
Ik weet nog niet of ik ga overklokken, ik lees soms wel dat dat ook fout kan gaan, ik ben ook benieuwd naar jullie ervaringen wat overklokken betreft.
Dit heb ik nu uitgezocht:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X Boxed | € 456,55 | € 456,55 |
1 | Moederborden | Asus ROG Crosshair VIII Hero (Wi-Fi) | € 444,90 | € 444,90 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2080 Super Gaming X Trio | € 835,05 | € 835,05 |
1 | Behuizingen | NZXT H710i Zwart/Wit | € 175,05 | € 175,05 |
1 | Monitoren | LG UltraGear 27GL850 Zwart | € 484,- | € 484,- |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 161,99 | € 161,99 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K16G4D32AESC | € 194,03 | € 194,03 |
1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 760W Platinum | € 125,01 | € 125,01 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 218,88 | € 218,88 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.095,46 |
Denken jullie eigenlijk dat waterkoeling nodig is? Of is de meegeleverde boxed koeler ook gewoon prima?
Alvast bedankt!
[ Voor 35% gewijzigd door achaftie op 18-05-2020 11:28 ]