Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• eesteren95
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 04-01 14:08
Ik ben op zoek naar een goede maar echt kleine smart phone.

Ik zie bijvoorbeeld:
- K-touch
- Jelly
- Melrose K15

Kent iemand deze telefoons, kun je er alles mee en waar zijn ze te bestellen ?

Groeten Martijn

Alle reacties

Acties:
  • +3Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 18:55

EMP

Krulloos!

Ik heb geen ervaring met deze modellen, maar waar je ze kunt bestellen kun je zelf ook wel vinden denk ik?

Ik heb de K-Touch even bekeken, en tsja, het is een smarphone-tje van 80 euro. Volgens de spec ondersteund het de Google store, dat is alvast handig, en verder zou je het topci voor goedkope chinese smartphones goed moeten lezen over de mogelijke problemen met dit soort telefoons.

Verder vertel geen budget of wat je er mee wilt doen. Kun je er ALLES mee? Nee, ik denk dat hij slecht brood bakt :9

Als je gerichtere vragen hebt kunnen we je wellicht verder helpen, of anders, doe de gok voor die acht tientjes en plaats een mooie review op Tweakers van je bevindingen 8)

So RAMdisk is *NOT* an installation procedure?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:33

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@eesteren95 welkom op Tweakers.