Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• eesteren95
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 04-01 14:08
Ik ben op zoek naar een goede maar echt kleine smart phone.

Ik zie bijvoorbeeld:
- K-touch
- Jelly
- Melrose K15

Kent iemand deze telefoons, kun je er alles mee en waar zijn ze te bestellen ?

Groeten Martijn

Alle reacties

Acties:
  • +3Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 18:55

EMP

Krulloos!

Ik heb geen ervaring met deze modellen, maar waar je ze kunt bestellen kun je zelf ook wel vinden denk ik?

Ik heb de K-Touch even bekeken, en tsja, het is een smarphone-tje van 80 euro. Volgens de spec ondersteund het de Google store, dat is alvast handig, en verder zou je het topci voor goedkope chinese smartphones goed moeten lezen over de mogelijke problemen met dit soort telefoons.

Verder vertel geen budget of wat je er mee wilt doen. Kun je er ALLES mee? Nee, ik denk dat hij slecht brood bakt :9

Als je gerichtere vragen hebt kunnen we je wellicht verder helpen, of anders, doe de gok voor die acht tientjes en plaats een mooie review op Tweakers van je bevindingen 8)

So RAMdisk is *NOT* an installation procedure?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 22:33

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@eesteren95 welkom op Tweakers.

Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem, daarnaast is het ook verplicht om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart

Zou je dus even het volgende willen toevoegen:
- Wat wil je er precies mee doen?
- Wat is voor jou 'klein'?
- Wat is je budget?
- Heb je verdere nog wensen / eisen?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

• PageFault
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 06-06 23:14
Ik vind Android 6 en 7 toch echt wel te gedateerd. Als je compact zoekt met Android 9 (iets nieuwers met compact kan ik echt niet vinden), dan kom je bij de Cubot KINGKONG MINI uit:

https://www.gearbest.com/...dmitad&utm_content=608494

Geen ervaring mee overigens. Ik keek ooit naar de Jelly, maar het schijnt gewoon echt te traag te zijn.

Ikzelf zoek een Android telefoon een beetje van de maat originele Galaxy S of bijv. de Galaxy S4 Mini. Het enige wat in de buurt komt, is dan de Cubot KINGKONG MINI.

Ook Apple gaat naar de enorme koelkasten. De meeste mensen lopen met een telefoon rond met een schermgrootte die weinig onderdoet van een TV. Ik denk ook dat ik werkelijk de enige ben op deze planeet die een telefoon in z'n broekzak stopt. De rest loopt er de hele dag naar te staren.

• 3x3
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 04-06-2020

3x3

| live and give like no one else |

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True