Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gira Systeem 3000 - Dimmer bedienen in Domoticz

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dr Speksno
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 18-05-2020
Ik wil graag een nieuwe schakelaar voor mijn eettafel lamp (10x led) en ben hierbij uitgekomen bij de Gira Systeem 3000 - Dimmer 540000

(https://www.elektrototaal...eem-3000-dimmer-4171246).

Nu zou ik graag willen dat ik daarnaast ook deze schakelaar/lichtpunt kan bedienen in mijn Domoticz set-up alleen zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik wil het graag via Domoticz in en uit kunnen schakelen, dimmen zou een bonus zijn (dit kan de schakelaar zelf). Wat heb ik hier voor nodig of wat raden jullie anders aan?

Alle overig lampen worden geschakeld d.m.v klik aan klik uit materiaal.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Domoticz draait op raspberry Pi met RFXCOM - RFXtrx433 USB 433.92MHz transceiver.

Klantenservice van Elektromarkt had niet voldoende kennis betreft Domoticz.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True