Ik zit met hetzelfde issue. Na een scheiding willen we via een google family calendar onze gemeenschappelijke en kinder afsrpaken hierin vastleggen. Ik gebruik voor mijn werk en prive mail outlook365.
Er zijn veel handleidingen te vinden om google calenders te integreren in outlook, maar ik krijg ze niet werkend.
Je kan bij google calender, 'integrate calendars' de links krijgen om ze in andere apps te zien. Ik zie hier een Calendar ID en een puclic URL (en embed code). Bijna alle handleidingen geven aan dat je een secret uRL in outlook moet opgeven, maar die heb ik gewoon niet (wel bij mijn prive calendar overigens). Om deze te krijgen zegt google dat je dat moet regelen in je Gsuite account. Dat is onzin, want die heb je helemaal niet met 'standaard' gmail accounts.
Goed, dat proberen we het met de publieke link: outlook lijkt het te accepteren, maar laat geen afspraken zien en update ook niet. werkt dus niet, maar ook geen foutmelding of hulp wat je wel moet doen.
Er lijkt dus een verschil te zitten in de 'familly'en prive calendars. Leuk, maar hoe krijg je dan wél je family calender geintegreerd in Outlook.