Ik heb een nieuwe mobo aangeschaft, een Aopen Ak73 Pro. Hierop heb ik een Duron 800Mhz draaien, althans, dat had ik. Ik heb zoals veel beschreven de L1 bruggetje met een vulpotlood (grafiet) met een vergrootglas heel secuur met elkaar verbonden. Ik heb er erg veel over gelezen en uitgezocht voordat ik het gedaan heb. Het zou allemaal moeten werken. Verschillende posts geplaatst, en op talloze sites uitgezocht wat de gevolgen zijn als het misgaat enzenz. Eenmaal gedaan, de cpu er weer op gezet, zei mijn DrVoice warning " Your CPU may have a problem ". Met een hele bitcherige stem uiteraard. Foute boel dus. Ik heb met een gummetje heel voorzichtig er voor gezorgd dat er absoluut geen streepjes meer op de CPU zitten. Ik heb er inmiddels 2 Athlons en 2 Durons van vrienden opgehad.... ---> Bitcherige stem zegt ---> " Your CPU may have a Problem " En ik krijg het niet meer voor elkaar om het ding aan de praat te krijgen. De CPU's zijn allemaal goed, inclusief mijn eigen Duron, op de pc's van mijn vrienden doen ze het perfect. Dus in navolging van dit alles --->Help
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -