Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

BENQ zowie xl2546 divina series

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• simonSGS
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 09-02 14:58
Hallo,

Ik ben al een poosje voor een betere gaming monitor aan het kijken en nu ben ik op de BENQ zowie xl2546 divina series uitgekomen. Deze maakt gebruik van de DyAc technologie maar ondersteunt geen g-sync en/of free-sync. Nu heb ik contact opgenomen met de benq support en die geeft aan dat g-sync en free-sync vooral helpen bij "monitor tearing" op low fps. Dus ik denk dat ik veilig zit maar ik weet het niet zeker. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb vooral voor deze monitor gekozen omdat die 240hz support

Groet,
Simon

[Voor 6% gewijzigd door simonSGS op 18-05-2020 09:11]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True