Ik heb via samba en avahi een TimeMachine op mijn Debian Server opgezet. Alles wel. Het werkt ook nog. Ik kan zien dat er backups gemaakt worden van mijn MacBook. Echter, als ik naar de share (/data/data03/Backup/timemachine) van de timemachine op mijn linuxbak ga, dan zie ik dat die folder compleet leeg is. Geen verborgen bestanden, echt helemaal niets. Die plek is ook de enige plek waar mijn MacBook via samba heen zou kunnen schrijven.
Nu heb ik net TimeMachine aangeslingerd zodat deze gaat synchroniseren, en ik zie dat de diskspace afneemt (met DF). Er wordt dus echt wel iets weggeschreven naar mijn linuxbak. Ik zie het ook in iptraf-ng terug dat er netwerkactiviteit is. Ik kan me niet voorstellen dat er een soort verborgen bestandssysteem in mijn eigen bestandssysteem wordt weggeschreven... Weet iemand hoe ik kan zien wat er weggeschreven wordt of hoe dit zit?
Nu heb ik net TimeMachine aangeslingerd zodat deze gaat synchroniseren, en ik zie dat de diskspace afneemt (met DF). Er wordt dus echt wel iets weggeschreven naar mijn linuxbak. Ik zie het ook in iptraf-ng terug dat er netwerkactiviteit is. Ik kan me niet voorstellen dat er een soort verborgen bestandssysteem in mijn eigen bestandssysteem wordt weggeschreven... Weet iemand hoe ik kan zien wat er weggeschreven wordt of hoe dit zit?
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.