Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Camera op Rasberry Pi 3 + v 1.2

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dixie
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 17-06 10:22
Ik wil graag een cameramodule op een Rasberry Pi 3 + v 1.2 als beveiligingscamera gebruiken.
Omdat ik gelezen heb, dat je daar een hoogwaardige beveiligingscamera mee kan bouwen.

Omdat ik er geheel geen ervaring in heb, wil graag advies hierover.

Wellicht heeft iemand daar ervaring mee.

Wat voor cameramodule heb ik nodig (ook voor nachtzicht, als het mogelijk is).
Wat voor software is het beste.
Werkwijze. Step by step instructie is zeer welkom. _/-\o_

Bij voorbaat dank.
...

[Voor 5% gewijzigd door Dixie op 17-05-2020 22:16]

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 22-06 23:25

SA007

Moderator Tweaking
Dit is wel erg weinig inzet.

Als ik zoek vind ik zo verschillende how-to's over hoe je exact doet waar je om vraagt.

Deze gaat daarom dicht, mocht je tegen een specifiek probleem aanlopen ben je vrij om er een topic over te maken, maar vragen of anderen alles voor je uitzoeken is niet hoe GoT werkt.

Klok is stuk :(

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True