Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene Schouten
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 04-01-2021
MIJN VRAAG:
Heb vandaag de laatste update van Windows 10 geinstalleerd op mijn PC. Is mijn conclusie de juiste: dat het het oude bureaublad is verdwenen en dat is vervangen door de grote tegels. Mijn ingestelde bureaublad met al de snelkoppelingen zijn reeds verdwenen. Programma's en bestanden zijn niet weg, via verkenner is dit wel terug te halen, wel wat extra handelingen. Is het oude bureaublad echt weg of is dit terug te zetten? Kan natuurlijk zijn, dat Windows voor al zijn gebruikers heeft besloten, :( om oude bureaublad van wijzigingen te voorzien? :( :(

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:27

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Nee, jouw conclusie is niet de juiste :)
Heb donderdag of vrijdag reboot gedaan om updates te installeren en alles ziet er nog gewoon uit als voorheen. Maar zonder dat je een versienummer of KB-nummer van de update aangeeft kunnen we er niet zoveel mee, natuurlijk :)

[ Voor 1% gewijzigd door FooLsKi op 17-05-2020 21:08 . Reden: ergen iets van kunnen of mee kunnen is wel een verschil... ;) ]

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:43

Klippy

Still Game

Nee dat is er nog.
Klinkt alsof Windows in Tablet modus staat, dat wordt op basis van hardware ingesteld maar kan je zelf ook uitschakelen, typ tabletmodus in je startmenu en bekijk die instellingen eens.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cobalt
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-05 09:03
heb je niet per ongeluk een nieuw virtuel desktop geopend met windows key + ctrl + d, switchen kan met windows key + ctrl + cursor links of rechts. Of tablet modus

[ Voor 5% gewijzigd door Cobalt op 17-05-2020 21:14 ]