3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Jawel hoor, tandpasta werkt prima, duurt ff maar het werkt wel, je moet het zien als een soort superfijn schuurmiddel
Um, niet cleanen, maar er zit gewoon een diepe kras in
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
ik heb een cd met een scheur vannuit het midden tot denk ik 1,5 cm in de cd 
plakband erop en werkt perfect
dus een krasje valt wel meej denk ik
plakband erop en werkt perfect
ik geloof dat men bij de halfords een middeltje heeft om krassen uit je bril te halen. Ik denk dat dat wel helpt!
Euhm ja, klopt, naast de kassa, zo'n rood/zwart tubetje. Das eigenlijk spul om de krassen uit de display van je mobbiel te halen, maar misschien werkt het ook voor die cd van je, je weet het niet.Op dinsdag 07 augustus 2001 08:56 schreef marteltor het volgende:
ik geloof dat men bij de halfords een middeltje heeft om krassen uit je bril te halen. Ik denk dat dat wel helpt!
Verwijderd
Als de datalaag (glimmende laag) is aangetast is dat niet meer te herstellen.
Probeer zoveel mogelijk te kopieren en de rest is dan weg
Probeer zoveel mogelijk te kopieren en de rest is dan weg
Ik heb ook eens een cd gehad met een kras die niks meer deed. Toen heb ik wat met aluminiumfolie geprobeerd en dat liep niet echt goed af. Volgens mij is een cd die van de bovenkant is bekrast, zo goed als dood...
Verwijderd
Er zijn ook speciale reparatie-setjes hiervoor verkrijgbaar. Zoals bijvoorbeeld van PressIT. Volgens mij kosten die iets van een geeltje.
Pagina: 1