Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• joerig1970
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 14-06-2020
Ik heb pas Windows 10 pro gekocht.

2 dagen na de installatie start ik mijn pc gewoon op zoals altijd
En ik zit in de automatisch systeemherstel loop.

Ik heb van alles geprobeerd dat ik vond op forums, YouTube, internet enz.
Maar niets hielp. Dus ik heb Windows maar opnieuw geïnstalleerd.

Nu is mijn vraag niet naar een oplossing maar wel naar de OORZAAK, zodat ik dit in de toekomst kan vermijden.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Joeri

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
@joerig1970 Dat antwoord ga je niet krijgen als jij niet exact vertelt wat je hebt gedaan voordat het probleem zich voordeed. ;) Het kan heel veel zijn, zoals brakke software of drivers, halfbakke poging tot repareren van iets, of mogelijk defecte hardware.

Ik neem aan dat je je oude event log niet meer hebt, dus daar zal ook weinig meer te vinden zijn. Heb je je disk en RAM al eens gecontroleerd?

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online
Vertel even wat over je specs..

ik heb gister net een verse w10 op mn laptop geslingerd.. maar na dat die via Windows update de AMD / ATI videodriver installeert en ik moest rebooten om de updates te voltooien leverde dat een "Freeze" op.. gevolgd door een reboot / systeem herstel loop op..

Dell XPS 15-9750, Dell E6440, Dell E6440, Custom homeserver C2750 based, HP EliteDesk G4 705 :7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• joerig1970
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 14-06-2020
Dit zijn mijn specs.

Ik heb geen speciale dingen geïnstalleerd, open office, automatische updates, total commander, en nog een paar kleine dingen denk ik,

De hardware is net dezelfde als net ervoor, ik heb er niets nieuws ingestoken.

Wat er wel raar was, is dat de systeemschijf ineens E was ipv C

Ik heb ook pas beginnen te proberen met dit probleem te herstellen toen het al gebeurt was.
Daar voor heb ik niets speciaals gedaan

[Voor 4% gewijzigd door joerig1970 op 17-05-2020 20:53]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True