Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Sonos en ikea boxen werken niet samen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dejongemi
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 25-11 13:12
Mijn vraag wij hebben al jaren Sonos en sinds december ook twee Ikea sonos boxen. Wat een stress. Ze werken niet samen. Of je hoort de Echte sonos boxen of die symfonie van Ikea.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Laatste iOS .

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gekeken of er een box is van Ikea die de boel verstoord. Maar ook dat is iets zo. Of Ikea muziek boxen beluisteren of de Sonos anders vallen ze steeds uit. Sowieso valt af en toe de hoofd box uit. Zo niet leuk.
Ik heb gezocht naar de juiste topic om dit te plaatsen maar vond het niet. Graag uw hulp.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 08:18
Weet niet of dit gaat werken hoor, maar je kan proberen elk speaker een eigen statisch IP adres te geven (vanuit je router).

[Voor 37% gewijzigd door Pepper92 op 17-05-2020 18:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DaveFlash
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 30-11 21:23

DaveFlash

Here's to the crazy ones

dit klinkt idd als een router/netwerk issue, ik zelf heb geen klachten met sonos icm synfonisk van ikea

ik heb zelfs net pas nog een beam toegevoegd aan 2 ikea boekenplank speakers in 1 kamer, werkt prima. maar idd, ideale netwerk omstandigheden worden aangeraden

[Voor 44% gewijzigd door DaveFlash op 08-06-2020 10:02]

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True