Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KamiQ
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 08-06-2020
Hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop voor het werk, maar zie door de bomen het bos niet meer :) Zoveel opties! Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Ik werk vaak met Office, heb vaak meerdere programma's open staan of bv. meerdere excels, vaak surfen, filmpjes zien, beelden bewerken, ook werken met/aan zware powerpoints.

Wat is je budget?
Niet hoger dan 2000 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Occasioneel

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Mijn vorige laptop was een Dell latitude 5580 i5 8Gb, best wel tevreden met Dell. Die laptop liep op het eind wel heel vaak vast als ik meerdere tabs had openstaan (ligt mss niet aan de laptop)

Dus ja, mag altijd terug een Dell zijn, uiterlijk vind ik helemaal niet belangrijk. Ik had graag terug een 15inch, mss moet ik upgraden naar 16GB gezien de vorige altijd vastliep? Of heeft dat daar niets mee te maken?

Alvast bedankt!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True