Vrijdag ga ik op pad voor nieuwe speakers. Ik ben al in Amsterdam geweest maar nu wil ik nog wat bepaalde speakers luisteren in Rotterdam. Bij snijderhifi ga ik sowieso al langs. Nu vroeg ik me af, kun je er gemakkelijk luistern (ala RAF A'dam)en zijn er nog meer zaken waar ik heen moet(behalve correct)?
op de nieuwe binneweg in r'dam (tegenover midtown) zit nog een goeie
//
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.24 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V151 - CT003 V114 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Daar kan je toch niet luisteren...Op dinsdag 07 augustus 2001 12:23 schreef bass het volgende:
Mediamarkt ?
Anoniem: 22802
De Zwaardhifi is een hele mooie zaak met fantastiche luidspeakers.
Moet je zeker heen gaan (beluister Acoustic Energy daar maar vindt ik zelf erg geslaagd)
Hifi-Studio Zwaard
Ambachtsplein 89
3068 GV Rotterdam
Tel. 010 4200303
www.zwaard-hifi.nl
Moet je zeker heen gaan (beluister Acoustic Energy daar maar vindt ik zelf erg geslaagd)
Hifi-Studio Zwaard
Ambachtsplein 89
3068 GV Rotterdam
Tel. 010 4200303
www.zwaard-hifi.nl
Is dat de moeite waard want met een budget van 400,- piek de speaker. Hoe is het luisteren daar? Is er al een vaste opstelling?
Anoniem: 22802
De zwaard verkoopt speakers in alle prijsklasse. Het assortiment is samengesteld op de geluidskwaliteit van de speakers en niet op de prijs.
Je kunt er speakers kopen van 300,- tot 10000 per stuk.
Er is geen vaste opstelling. Er is een soort woonkamertje waar je kunt gaan zitten de verkoper stelt hier de speakers op die je wilt beluisteren.
(vergeet niet je favorieten cd's mee te nemen dan kun je de speakers goed vergelijken)
Je kunt er speakers kopen van 300,- tot 10000 per stuk.
Er is geen vaste opstelling. Er is een soort woonkamertje waar je kunt gaan zitten de verkoper stelt hier de speakers op die je wilt beluisteren.
(vergeet niet je favorieten cd's mee te nemen dan kun je de speakers goed vergelijken)
Ik heb nu de B&W DM601S2 op het oog maar ik wil ook de Monitor Audio Bronze 2 nog luisteren. Beide speakers hebben ze bij Snijderhifi. Nog suggesties voor speakers bij zwaard.
BTW De CD-tjes liggen al klaar
BTW De CD-tjes liggen al klaar
Interessant... Weet je ook een prijs? Bij zwaard bedoel je toch?Op dinsdag 07 augustus 2001 15:02 schreef meester het volgende:
ga dan ook luisteren naar de tannoy MX3, nu in de aanbieding daar.
Ze hebben meestal niet veel staan. Ik ga ze toch ff bellen...Op dinsdag 07 augustus 2001 15:05 schreef AvaMan het volgende:
Multifoon, verkopen als ik me niet vergis ook Monitor Audio.
Gewoon even bellen en en afspraak maken, dan zorgt de eigenaar (Michel) ervoor, of zijn vader die ook in de winkel staat, dat er koffie geschonken wordt en je zo aandachtig diverse speakers kunt beluisteren. Ik heb er onlangs een (bijna) complete set (zonder receiver welliswaar) aangeschaft en ik ben zeer tevreden over Zwaard.Op dinsdag 07 augustus 2001 10:42 schreef nevyn het volgende:
Kun je daar relaxed luisteren of moet je eerst een afspraak maken voor de gewenste apparatuur?
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.24 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V151 - CT003 V114 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Anoniem: 25587
Mediamatkr kun je wel luisteren daar ben ik afgelopen week nog geweest dus ik denk dat Mediamarkt wel een goede optie isOp dinsdag 07 augustus 2001 12:31 schreef nevyn het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet luisteren...
Dick Bakker stereo archtectuur, op de pleinweg, ook een aanrader
Come to the dark side.
Snijder HiFi aan het einde van de hoogstraat (bij Blaak) is ook een goeie.
In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!
Anoniem: 27188
Tannoy MX3:
299,- kijk anders even op hun internetsite.
http://www.zwaard-hifi.nl/luidsprekers.html
Bij Foka iig wel voor 299,- maar alleen de blanke uitvoering.
succes
299,- kijk anders even op hun internetsite.
http://www.zwaard-hifi.nl/luidsprekers.html
Bij Foka iig wel voor 299,- maar alleen de blanke uitvoering.
succes
OK misschien dat ik dat wel doe. Die Tannoy MX3 wilde ik toch ook nog horen en 299,- stuk is ruim binnen het budget. Ga nog eens kijken of er een modelletje van AE in m'n budget valt...Op dinsdag 07 augustus 2001 18:51 schreef A3-D het volgende:
[..]
Gewoon even bellen en en afspraak maken, dan zorgt de eigenaar (Michel) ervoor, of zijn vader die ook in de winkel staat, dat er koffie geschonken wordt en je zo aandachtig diverse speakers kunt beluisteren. Ik heb er onlangs een (bijna) complete set (zonder receiver welliswaar) aangeschaft en ik ben zeer tevreden over Zwaard.
Foka
Snijders (Hoogstraat??)
Snijders (Hoogstraat??)
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
ro-disk op de mariniersweg
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
audio gallery bedoel je. een zeer goede zaak. neutraal en niet te extravagantOp maandag 06 augustus 2001 20:13 schreef man-o-script het volgende:
op de nieuwe binneweg in r'dam (tegenover midtown) zit nog een goeie
een andere zaak die je zeker moet proberen is multifoon.
en als je er dan nog niet uit komt dan moet je naar speaker & co gaan.
ik heb zelf zelfbouwspeakers en daar kan geen fabrieks box tegen aan.
speaker & co zitten in rotterdam, haarlem en groningen www.speakerenco.nl
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Het zijn toch de B&W DM601 S2 geworden. Ze staan net warm te draaien en ik moet zeggen ik ben ZEER tevreden.... Hele mooie neutrale(volgens sommige saai
) speaker.
Ik heb uiteindelijk alle rivalen beluisterd, alleen de Monitor Audio Bronze heb ik nie meer gehoord...
Nog bedankt voor alle reacties!
Ik heb uiteindelijk alle rivalen beluisterd, alleen de Monitor Audio Bronze heb ik nie meer gehoord...
Nog bedankt voor alle reacties!
Pagina: 1