Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

A/V inputs aansluiten op audioversterker en beamer + tv

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• brambond
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21:03
Dit topic kan verwijderd worden

[Voor 97% gewijzigd door brambond op 25-08-2020 10:59]

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Het werkt nu allemaal. Waarom wil je het veranderen? Verder wil je alles door HDMI vervangen. Ja kun je doen, maar je geeft al aan dat gebruik voornamelijk audio is. Dat kan nu ook, HDMI biedt alleen meerwaarde bij video, wat je nu sporadisch gebruikt.

Wil je best helpen, maar vraag me af of je niet heel moeilijk aan het doen bent en je jezelf een hoop op de hals haalt wat je niet wilt. Je zult niet de enige zijn die het spul bedient neem ik aan. Dus hetmoet simpel zijn en altijd werken. Als alleen jij het straks snapt zijn de rapen gaar, en heb je of boze mensen, of je mag ieder keer zelf op komen draven. Dus choose your battle wisely ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• brambond
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21:03
The Eagle schreef op zondag 17 mei 2020 @ 16:06:
Het werkt nu allemaal. Waarom wil je het veranderen? Verder wil je alles door HDMI vervangen. Ja kun je doen, maar je geeft al aan dat gebruik voornamelijk audio is. Dat kan nu ook, HDMI biedt alleen meerwaarde bij video, wat je nu sporadisch gebruikt.

Wil je best helpen, maar vraag me af of je niet heel moeilijk aan het doen bent en je jezelf een hoop op de hals haalt wat je niet wilt. Je zult niet de enige zijn die het spul bedient neem ik aan. Dus hetmoet simpel zijn en altijd werken. Als alleen jij het straks snapt zijn de rapen gaar, en heb je of boze mensen, of je mag ieder keer zelf op komen draven. Dus choose your battle wisely ;)
Bedankt. Je hebt helemaal gelijk, de basis is dat het simpel moet zijn en altijd moet werken, ik ben zeker niet de enige die het spul gebruikt. De achtergrond van mijn vraag is dat de huidige beamer kapot is (deze had nog geen HDMI uitgang) en vervangen gaat worden. Daarnaast wordt het signaal vanuit het digitenne kastje momenteel van HDMI omgezet naar analoog via een apart kastje om het via tulp en vga aan te kunnen sluiten, dat is dus een beetje een rommeltje. Vervanging van de beamer lijkt me een goed moment om alles om te zetten naar HDMI om zowel de videokwaliteit als het gebruiksgemak te vergroten. Als de nieuwe situatie werkt zoals ik denk, dan is dit een mooie verbetering toch? Of zie ik zaken over het hoofd? Ik ben benieuwd naar je reactie.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True