Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KjellvdL
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 01-06-2020
Ik heb al een tijdje geen gaming PC gehad maar wil graag een nieuwe future-proof high end setup. Daarvoor heb ik de volgende onderdelen gekozen. Ik heb hierbij o.a gelet op looks en zoveel mogelijk van dezelfde merken gebruik gemaakt (ASUS ROG en Corsair) , daarnaast wil ik zoals je aan de monitor kunt zien, 1440p 144hz gamen en dus hoge FPS halen.

Monitor : ASUS ROG XG279Q
Muis; Razer Deathadder v2
Keyboard: Razer Huntsman Elite
Muismat; Razer gigantus Elite

Pc:
Case; Corsair Obsidian 500d RGB SE
+
Corsair LL120 RGB 120mm (3 voor (bijgeleverd), 1 achter en de radiator aan de bovenkant gemonteerd)

CPU cooler: Corsair H115i RGB Platinum
CPU ; Ryzen 3700x
Mobo: ASUS ROG STRIX X570-E
RAM Corsair Vengeance 16gb RGB 3600mhz
GPU ASUS ROG STRIX 2080Ti OC
PSU Corsair rm750x

qua opslag wil ik met een 1 TB Corsair MP600 beginnen en later uitbreiden met meer SSD's en deze PCI4 dan als boot drive gebruiken en voor m'n meest gebruikte games.

Hoor graag wat anderen van deze build vinden :P

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

ROG Fan :P

Geld uitgeven wat niet nodig is, is zonde. zou sowieso naar 32GB ram gaan

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 18:21

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

4K voor een PC uit willen geven en er dan maar 16G RAM in stoppen snap ik niet zo.
Maar het maakt het allemaal wat makkelijker als je het in een wishlist stopt en die hier heen plakt. Staan meteen de prijzen er bij en links naar de producten. :)

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Immanent Ike
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 11-05 17:18
De is Corsair MP600 in games langzamer dan veel pci gen-3 ssd's zoals de samsung evo plus. Dat komt omdat de gen-4 controllers nog niet geweldig zijn. Beter is het dus om nu een pci gen-3 ssd te nemen en later uit te breiden naar betere gen 4 ssd's zodra die beschikbaar komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KjellvdL
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 01-06-2020
Naast 1 of 2 extra SSD's is nog een keer 16gb Ram erbij idd iets wat ik wil gaan doen mocht ik deze setup kopen. Qua ROG, ik vind hun design mooi en het is kwalitatief. Prijs is zeker wel een nadeel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

KjellvdL schreef op zondag 17 mei 2020 @ 16:06:
Naast 1 of 2 extra SSD's is nog een keer 16gb Ram erbij idd iets wat ik wil gaan doen mocht ik deze setup kopen. Qua ROG, ik vind hun design mooi en het is kwalitatief. Prijs is zeker wel een nadeel.
Koop gelijk 32GB, dan zit je goed pricewatch: Crucial Ballistix RGB BL2K16G36C16U4BL (sowieso aan te raden met gebruik van krachtiger GPU)
(met corsair moet je maar afwachten wat je krijgt, en of je gelijke set erbij krijgt - versies per type)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuperToine123
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 13-06 18:33
Als je zoveel geld uitgeeft aan een PC, maakt het niet meer uit als je er nog €300 op gooit voor ROG onderdelen en Corsair RGB onderdelen, als je zoveel uitgeeft kan je het net zo goed zo mooi mogelijk maken.

Ik zou inderdaag wel voor 32GB gaan, 16GB is in deze build te weinig.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True